فرمانداراردستان خبر داد :

حمایت از بخش کشاورزی در اردستان

اردستان (پانا) - فرماندار اردستان گفت:باید در راستای حمایت از افرادی که در زمینه کشاوزی فعالیت دارند، اقدام کنیم.

کد مطلب: ۹۶۳۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از بخش کشاورزی در اردستان

حمیدرضا تاملی در جلسه توسعه بخش کشاورزی اردستان اظهارکرد: باید با همفکری نسبت به شناسایی اولویت‌های بخش کشاورزی در راستای حمایت از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، اقدام کنیم.

وی ضمن اشاره به اهداف فرمانداری اردستان در حوزه کشاورزی و توسعه آن افزود: دو هدف مهم را در جلسات بخش توسعه کشاورزی پیگیری می‌کنیم که یکی از آن‌ها افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در بخش کشاورزی منابع بسیار مهمی همچون آب، خاک، منابع ریالی و یارانه‌ای دولت هزینه می‌شود، گفت: می‌طلبد که با یک تعامل بیشتر به دنبال استفاده بهینه از این فرصت‌ها در اردستان باشیم و در مرحله دوم تلاش کنیم تا معیشت کشاورزی را در شهرستان اردستان بهبود ببخشیم.

وی تاکیدکرد: بخش قابل توجه‌ای از بهره‌برداران اردستان در بخش کشاورزی مشغول هستند اما این کشاورز اردستانی روزگار خوبی را سپری نمی‌کند و طبق آمار غیر رسمی بیش از یک هزار نفر از اشتغال بخش کشاورزی توسط اتباع بیگانه به‌صورت غیرمجاز اشغال شده است.

تاملی بیان کرد: موضوع پرداختن به کشاورزی خلاق در شهرستان اردستان دنبال شده و در یکسال گذشته در دستور کار قرار گرفته شد و کارشناسانی از بیرون شهرستان اردستان با حضور در کارگاه‌های مختلفی یک روزه در حوزه‌های مختلف در این زمینه اقدام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار