معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

دویست و چهل میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شد

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در هفت ماه نخست سال جاری تاکنون دویست و چهل میلیارد ریال تهسیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۹۶۳۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دویست و چهل میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شد

غلامرضا دانش فر با اشاره به عملکرد رفاهی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهارداشت: در هفت ماه نخست سال جاری تاکنون دویست و چهل میلیارد ریال تهسیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات بانکی به فرهنگیان هم اشاره کرد و بیان داشت : از فروردین ماه 98 تاکنون 150 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اختیار همکاران فرهنگی قرار گرفته است و همچنین علاوه بر تسهیلات بانکی و وام ضروری یاد شده، 13 میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به همکاران فرهنگی صورت پذیرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر به تشریح اسکان فرهنگیان استان پرداخت و اظهار کرد : در این مدت هفت ماهه، در مجموع 194 هزار و 500 نفر همکار فرهنگی مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان در نقاط مختلف کشور اسکان داده شده اند.

دانش فر تصریح کرد: منازل سازمانی واگذار شده به فرهنگیان از ابتدای سال 98 در استان 505 واحد مسکونی بوده است.

وی با بیان اینکه "امیدواریم خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان بهبود یابد" تصریح کرد: در حال حاضر 17 هزار و 130 نفر فرهنگی و افراد تحت تکفل آنان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در بخش پایان به موضوع پرداخت حق تدریس ها اشاره کرد و گفت: هفته گذشته حق الزحمه مربوط به ماه های بهمن و اسفند 97 نیز پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار