زمان برگزاری هفته فرهنگی آذربایجان غربی در ترکیه به تعویق افتاد

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از تعویق زمان برگزاری هفته فرهنگی استان در ارزروم ترکیه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری هفته فرهنگی آذربایجان غربی در ترکیه به تعویق افتاد

علی مصطفوی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی استان در ترکیه نیز گفت: این هفته قرار بود اوایل آبان امسال در ارزروم ترکیه برگزار شود که با هدف برنامه ریزی بهتر و برگزاری مطلوب تر به تعویق افتاده و زمان جدید برگزاری آن اعلام می شود.

وی افزود: حضور پرشور مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بیانگر عشق و علاقه به ائمه اطهار(ع) و همچنین اتحاد و یکپارچگی آنان در ناکام کردن اهداف و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از برگزاری هفته کتاب در ارومیه خبر داد و گفت: هفته کتاب ارومیه از 23 لغایت 30 آبان برگزار می شود لذا از دستگاه های فرهنگی استان انتظار می‌رود همکاری لازم را در جهت هرچه باشکوهتر برگزار کردن این رویداد فرهنگی داشته باشند.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود به آثار فرهنگی و کارکردهای اینترنت و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اینترنت و فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است که لازم است با 3 رویکرد آموزش، تولید محتوا و شناسایی به موقع آسیب ها، ضمن پیشگیری از بروز آثار منفی، استفاده بهینه و مثبتی را از این ظرفیت بویژه در جهت ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه داشته باشیم.

وی افزود: کارگروه فضای مجازی در استان با ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده که هدف آن هم افزایی دستگاه های اجرایی مختلف، نهادها و بخش خصوصی و استفاده از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب های این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار