معاون پرورشی شهر تهران:‌ شورای دانش‌آموزی تبلور عینی دموکراسی است

تهران (پانا) - مراسم بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس کشور صبح امروز به‌صورت نمادین در دبیرستان دوره اول بدری برهانی منطقه ۸ با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، قائم‌مقام رئیس سازمان دانش‌آموزی، معاونان و مشاوران او برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی شهر تهران:‌ شورای دانش‌آموزی تبلور عینی دموکراسی است

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در ابتدای این مراسم گفت: «شورای دانش‌آموزی تبلور عینی دموکراسی و حضور موثر دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.»

او افزود: «ما در ابن شورا چند هدف عمده را دنبال می‌کنیم. آینده میهن اسلامی با اندیشه شما دانش‌آموزان به حرکت در می‌آید و هرچه از پتانسیل و ظرفیت شما استفاده بهینه کنیم خوب است زیرا برگ برنده در اختیار ماست.»

کریمی افزود: «شما در این فرایند خود و ویژگی‌های مثبت خود را باور و نکات منفی را شناسایی می‌کنید و به احساس خودارزشمندی می‌رسید. بهبود رفتار فردی و اجتماعی یکی از مهم‌ترین نکات است چیزی که تحت‌عنوان آداب و مهارت‌های زندگی نامیده می‌شود.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: «شما در این شورا پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مدیریت مدرسه هستید تا نظر خود را به اطلاع همه برسانید تا مدرسه حیات طیبه با تجلی حضور شما به‌وجود آید.»

او افزود: «حضور موثر شما در این فرایند اضطراب و نگرانی شما را کاهش می‌دهد. انتقال نظر خود به مدیران مهم است زیرا زمانی مدرسه معنا دارد که بتوانید نظرات خود را به اطلاع همه برسانید.»

کریمی گفت: «شهر تهران یک میلیون تعرفه و بیش از ۴۰ هزار حکم برای دانش‌آموزان صادر کرده است تا با اندیشه شما بتوانیم ایرانی خوب و مفید بسازیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار