تاکیدمعاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران بر تدوین شناسنامه فنی مدارس

تهران (پانا) - هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران درسالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
تاکیدمعاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران بر تدوین شناسنامه فنی مدارس

شکرالله حسن‌بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، در این جلسه، در سخنانی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه اربعین امام حسین (ع) اظهار داشت: علیرغم تلاش‌های دشمن در جهت کم‌رنگ نمودن راهپیمایی بزرگ شیعیان در اربعین حسینی، این مراسم امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار شد و امیدواریم که این عزاداری‌ها مورد قبول حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار گرفته باشد.

او در ادامه با اشاره به ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی در سطح دستگاه تعلیم و تربیت کشور افزود: باید در زمینه بالا بردن کیفیت برنامه‌های آموزشی تلاش‌های جدی کرد و کارهای خوبی که در حوزه‌های مختلف در این زمینه صورت گرفته است به مردم انعکاس داده شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در کنار مسائل آموزشی، مسائل تربیتی را نیز به هیچ وجه نباید فراموش کرد، تاکید کرد: معلمان عزیز ما دغدغه تربیت فرزندان جامعه را بر عهده دارند و قطعاً مسائل تربیتی را در کنار مسائل آموزشی به فرزندان این جامعه آموزش خواهند داد.

حسن‌بیگی با تاکید بر تدوین شناسنامه فنی مدارس تصریح کرد: باید با ایجاد شناسنامه فنی مدارس، نیازهای آنها را بر اساس اولویت‌ها طبقه‌بندی کنیم تا بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوب‌تری را در این حوزه انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار