ظرفیت خوب استفاده نشده تالار بورس در قم

قم (پانا) - مدیر کل اقتصاد و دارایی استان قم گفت: ظرفیت تالار بورس در استان قم تا به حال مغفول مانده و از آن استفاده نشده است .

کد مطلب: ۹۶۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت خوب استفاده نشده تالار بورس در قم

عادل علیپور در نشست خبری افتتاح شعبه کارگزاری بیمه ایران در استان قم که بعد از ظهر امروز در هتل پارسیما قم برگزار شد با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصاد دارایی در استان اظهار کرد: استان قم دارای خصوصیاتی استثنایی در زمینه اقتصادی است که از جمله آن قرار داشتن در شاهراه اتصال 17 استان کشور و ورودی بیش از 24 میلیون زائر در سال است.
نماینده وزیر در امور دارایی استان قم گفت: تا به حال از ظرفیت تالار بورس در قم استفاده نشده که ان شاء الله با برنامه ریزی های انجام شده افرادی که تمایل دارند وارد این حوزه شوند.
وی گفت واحدهای اقتصادی در قم احتیاج به مساعدت مالی دارند که بیش از 80 درصد منابع مورد نیاز آنها را سیستم بانکی تأمین می کند و سهم بازار سرمایه در آن کمرنگ و گم شده است.
علیپور با اشاره به ویژگی های بازار بورس تصریح کرد: توجیه اقتصادی، شیوه کار با بازار سرمایه، دقت نظر بالا، اشتباه کمتر، و .... استفاده از بازار سرمایه را نسبت به تسهیلات بانکی پر منفعت تر می کند.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم خاطر نشان کرد: سال گذشته جلسه تأمین مالی برای مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد که در نظر داریم از ماه بعد با همایش سرمایه گذاری استانی، و در سال آینده همایش به یاد ماندنی تسهیل سرمایه گذاری را در استان برگزار نماییم که این ابتکار را نیز به فال نیک می گیریم .
وی اولویت گام اول تشکیل شعبه کارگزاری بیمه ایران در قم را فرهنگ سازی و توجیه و آموزش خواند و گفت: ان شاء الله نمایندگی سازمان حسابداری هم در آینده نزدیک به استان قم خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار