دومین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران کشور در شهر قم افتتاح شد

قم (پانا) – با حضور مسئولین استانی و بورس بیمه ایران کارگزاری بورس بیمه ایران در قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۶۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران کشور در شهر قم افتتاح شد

بعد از ظهر امروز نشست خبری با حضور مهدی محمودی رباطی مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران، عادل علی پور مدیر کل اقتصاد و دارایی، قطبی مدیر عامل بیمه ایران ، مروجی مدیر کل بورس استان قم به منظور افتتاح کارگزاری بورس بیمه ایران شعبه استان قم در هتل پارسیما برگزار شد.
این کارگزاری که در راستای سیاست افزایش تعداد شعب در مکانهایی که استعداد داشته باشند در سطح کشور ایجاد شده افزایش و ارتقاء سرمایه گذاری در استان را در پی خواهد داشت که به نوبه خود به رونق اقتصادی در قم منجر می شود.
رباطی در ابتدای این نشست ضمن ابراز خوشحالی از توسعه و گسترش فضای سرمایه در کشور اظهار کرد: باعث خوشحالی است که درک و بینش در بین سیاستگزاران کشور و دیدگاه حاکمیتی ایجاد شده و این مهم در مجموع باعث عبور آینده اقتصاد ایران از مسیر بورس خواهد بود.

مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران خاطر نشان کرد: سرمایه گذارانی که وارد بازار بورس شدند تا کنون توانستهاند درآمد و منفعت بالاتری نسبت به فعالین بازار ملک و طلا و... کسب کنند.
وی تصریح کرد: با جوان شدن جمعیت کشور، و ورود جوانان به بازار و سطوح مدیریتی کشور بیش از پیش شاهد جهت گیری از بازار بانک محور، به بورس کالا و انرژی خواهیم بود و تغییر در این مسیر صورت خواهد گرفت.
رباطی در خصوص توسعه کارگزاری، افزایش هوش مالی در افراد را ضروری خواند و بیان کرد: این ارتقاء باعث افزایش توان سرمایه گذاری و توان کار آفرینی خواهد شد.
مدیر کارگزاری بورس بیمه ایران با بیان اینکه شرکت بیمه ایران قطب صنعت کشور و در بر دارنده 40 درصد از بازار بیمه کشور و از قدیمیترین بیمه های کشور است تصریح کرد: این کارگزاری در سال 75 تشکیل شده و با وجود عدم ارتقاء طی سنوات گذشته، به جهت عدم فعال بودن آن، اخیراً فعالیتهای زیادی را در سطح کشور شروع کرد و ارتقاء قابل توجهی را در صنعت کارگزاری کسب کرده است.
وی افزود: این بخش از بیمه ایران با سیاست استفاده از پتانسیل بیمه ایران در استانها و پتانسیل ارتباطی انجمنهای صنفی خواهان گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در کشور است که امیدوارم بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.
رباطی در خصوص اننتخاب استان قم جهت افتتاح شعبه کارگزاری بیمه ایران گفت: ما در استانهای مختلفی مطالعاتی را شروع کردیم تا بتوانیم دفاتر خود را در سطح کشور توسعه دهیم، که با توجه به اینکه قم را یکی از استانهای با پتانسیل بالا یافتیم استان قم را به عنوان دومین شهر در زمینه کارگزاری بیمه ایران بعد از شیراز در نظر گرفته ایم.
با توجه به توان بالایی که در استان قم وجود دارد افرادی که مسئولیت نمایندگی ما را به عهده گرفتند، (ابراهیمی و خزائی) این کمک را خواهند کرد که ان شاء الله دفتر کارگزاری بیمه ایران در قم باعث توسعه بیشتر در قم و کشور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار