بازیگر «بازی تاج و تخت» به پروژه جدید «ارباب حلقه‌ها» پیوست

تهران (پانا) - جوزف ماول بازیگر انگلیسی برای ایفای نقش منفی به عوامل سریال «ارباب حلقه‌ها» پیوسته است.

کد مطلب: ۹۶۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر «بازی تاج و تخت» به پروژه جدید «ارباب حلقه‌ها» پیوست

به گزارش هالیوود ریپورتر، حوادث سریال Lord of the Rings که از رمان‌های فانتزی «جرج آر آر تاکین» اقتباس شده و حوادث آن پیش از رخدادهای سه‌گانه نخست «ارباب حلقه‌ها» یعنی «یاران حلقه» «دو برج» و «بازگشت پادشاه» اتفاق می‌افتد.

جوزف ماول که در سریال «بازی تاج و تخت» نقش بنجِن استارک را ایفا کرده است به سریال «ارباب حلقه‌ها» پیوست تا نقش منفی اصلی این داستان به نام «اورِن» را ایفا کند. «ماول» درکنار «ویل پولتر» بازیگر سریال Black Mirror و «مارکلا کاونا» بازیگر استرالیایی تا امروز به گروه بازیگران سریال اضافه شده‌اند.

«جنیفر ساکه» رئیس آمازون استودیو دو ماه پیش گفته است که تیم نویسندگان سریال ماه‌هاست مشغول کار هستند تا فصل نخست سریال را به پایان برسانند. پیش‌بینی می‌شود مراحل تولید از سال آینده (2020) در کشور نیوزلند آغاز شود.

کیت هرینگتون و جوزف ماول در «بازی تاج و تخت»

هزینه اولیه تولید، دستمزد بازیگران، نویسندگان، جلوه‌های ویژه و تهیه‌کنندگان که تا امروز فاکتور شده است به بالای یک میلیارد دلار رسیده است.

مجموعه فیلم‌های بلند اقتباس‌شده از رمان‌های «تاکین» ‌که کارگردانی آن را «‌پیتر جکسون» بر عهده داشته در مجموع حدود ۶ میلیارد دلار در جهان فروخت و ۱۷ جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.

«خوان آنتونیو بایونا»‌ کارگردانی دو قسمت اول این سریال جدید را بر عهده خواهد داشت و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار