اردوغان: از روحانی توقع داشتم صداهای مخالف ترکیه را ساکت کند

تهران (پانا) - رئیس جمهوری ترکیه گفته است که اظهارات برخی مقام های ایرانی درباه عملیات چشمه صلح او را ناراحت کرده است و با وجود اینکه می داند این صداها از دولت ایران نبوده اما توقع داشته حسن روحانی صداها را ساکت کند.

کد مطلب: ۹۶۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوغان: از روحانی توقع داشتم صداهای مخالف ترکیه را ساکت کند

به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان پیش از سفر به روسیه گفت اظهارات برخی مقامات ایران درباره عملیات چشمه صلح مرا ناراحت کرده است.

او در ادامه تصریح کرد: «همه دنیا از رویکرد اردوغان در قبال برنامه هسته‌ای ایران در گذشته نزدیک اطلاع دارند، اما اظهاراتی آزاردهنده از سوی برخی مقامات این کشور شنیده می‌شود. البته این سخنان متعلق به جناب روحانی نیست، اما لازم بود ایشان این صداها را خاموش می‌کردند.»

اردوغان گفت: «این موارد شخص بنده و تمام نزدیکانم را آزار می‌دهد. ما (ترکیه، روسیه و ایران) سه کشور طرف توافقنامه سوچی هستیم. اکنون این روند را چگونه ادامه خواهیم داد؟ این اقدامات نادرست است. اظهارات آنان را در این زمینه را محکوم می کنم».

به گزارش پانا،‌ اظهارات رئیس‌جمهوری ترکیه با واکنش روزنامه نگاران ایرانی در فضای مجازی و به ویژه توئیتر روبه رو شده است.

خواسته اردوغان از روحانی در حالی است که در سال‌های گذشته رسانه‌های ترکیه در مخالفت با حمایت ایران از دولت بشار اسد انتقادهای تندی را به جمهوری اسلامی داشته‌اند و دولت این کشور برخوردی با آنها نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار