نگاهی به دیدارهای شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

ماموریت ویژه برای فاتح تریم؛ پروژه انتقام از رئال مادرید به یاد تلخ‌ترین شب استانبول

تهران (پانا) – در شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، 8 بازی در 4 گروه برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی شاگردان فاتح تریم در گالاتسرای میزبان تیم پرنوسان و عجیب رئال مادرید هستند.

کد مطلب: ۹۶۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت ویژه برای فاتح تریم؛ پروژه انتقام از رئال مادرید به یاد تلخ‌ترین شب استانبول

هفته سوم و پایانی دور رفت از لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 بازی در 4 گروه آغاز شد.

در بین دیدارهایی که امشب برگزار می‌شود؛ نمی‌توان دیداری را دید که هر دو طرف میدان تیم‌های مدعی قهرمانی در اروپا حضور داشته باشند اما اگر بدنبال مهم‌ترین بازی امشب باشیم، باید از دیدار گالاتسرای و رئال مادرید یاد کنیم، دیداری که می‌تواند در استانبول صحنه‌های جذابی را با حضور هواداران گالاتسرای خلق کند.

گروه A

گالاتسرای - رئال مادرید / ساعت 22:30 ورزشگاه ترک تلکام شهر استانبول

فاتح تریم (ترکیه) - زین الدین زیدان (فرانسه)

آخرین بازی روبرو» رئال مادرید 4 - گالاتسرای یک

درباره بازی‌های روبرو»

دو بازی آخر روبرو با پیروزی رئال مادرید به پایان رسیده است اما در دیدارهایی که به میزبانی استانبول بوده، برتری با گالاتسرای است و این تیم در سه بازی که از رئال میزبانی کرده با پیروزی 3 بر 2 از زمین خارج شده است. البته آنها از آخرین میزبانی‌شان مقابل رئال مادرید خاطره تلخی دارند، دیداری که 6 سال پیش با برد 6 بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

گالاتسرای »

تیم فاتح تریم که در حسرت کسب پیروزی در فصل جاری لیگ قهرمانان قرار دارد، طی یک ماه اخیر روزهای بدی را سپری کرده و اگر پیروزی خفیف این هفته در سوپر لیگ ترکیه را فاکتور بگیریم، می‌توان نشانه‌های کامل بحران را در گالاتسرای دید. این تیم محبوب ترکیه‌ای در 6 بازی که طی یک ماه اخیر انجام داده 4 تساوی، یک برد و یک باخت داشته است.

رئال مادرید »

شکست ابتدای هفته مقابل مایورکا نشان داد روزهای خوش در این فصل به زیدان نیامده است. رئال مادرید هم که مانند گالاتسرای در این فصل لیگ قهرمانان برد نداشته است، در حالی که راهی استانبول شده که نوسان ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که می‌توان انتظار هر چیزی را رئال مادرید داشت.

کلوب بروژ - پاری سن ژرمن / ساعت 22:30 ورزشگاه یان بریدل شهر بروژ

فلیپ کلمنت (بلژیک) - توماس توخل (آلمان)

آخرین بازی روبرو» اولین بازی تاریخ دو تیم

کلوب بروژ »

دو تساوی در دو هفته اول لیگ قهرمانان آسیا که اوج آن متوقف کردن رئال مادرید در برنابئو بود، نشان داده تیم فلیپ کلمنت دست و پا بسته نیست و در روزهای که رئال مادرید حال و روز خوشی ندارد می‌تواند به صعود از گروه امیدوار باشد. آنها در حالی از تیم پرستاره شهر پاریس میزبانی خواهند کرد که از ابتدای فصل باشگاهی 2020-2019 شکستی در کارنامه‌شان ثبت نشده است.

پاری سن ژرمن »

صدرنشین مقتدر گروه A لیگ قهرمانان آسیا، در بهترین شرایط راهی بلژیک شده است. پاری سن ژرمن در ماه اخیر 4 برد متوالی داشته و حالا به شهر بروژ سفر کرده است تا ششمین برد متوالی خارج از خانه را جشن بگیرند و به اقتدار خود در جدول ادامه دهند و یک گام دیگر به حضور در یک هشتم نهایی نزدیک شوند.

گروه B

تاتنهام - ستاره سرخ / ساعت 22:30 ورزشگاه اختصاصی تاتنهام شهر لندن

مائوریسیو پوچتینو (آرژانتین) - ولادان میلوجوویچ (صربستان)

آخرین بازی روبرو» اولین بازی تاریخ دو تیم

تاتنهام »

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان این روزها اصلا حال و روز خوبی ندارد و نشانه‌های بحران در تیم پوچتینو کاملا نمایان است، بحرانی که پس از شکست تحقیر آمیز 7 بر 2 در لندن مقابل بایرن مونیخ رنگ قوی‌تری به خود گرفته است و شاید به زودی باعث شود این مربی آرژانتینی شغلش را از دست بدهد. تاتنهام طی 12 بازی که از ابتدای فصل در 3 تورنمنت لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و جام اتحادیه انجام داده، تنها 3 بار برنده بوده و 5 بازی را با شکست تمام کرده است.

ستاره سرخ »

هر قدر روزگار برای تاتنهام تلخ است، روزهای شیرین ستاره سرخ در ماه اخیر ادامه پیدا کرده و این تیم با روحیه‌ای بالا به لندن سفر کرده است. شش برد متوالی در دیدارهای اخیر نشان می‌دهد که وضعیت شاگردان میلوجوویچ چقدر خوب است. آنها 3 امتیاز از دو بازی خود دارند و جدی‌ترین رقیب بایرن مونیخ صدرنشین این گروه محسوب می‌شوند.

المپیاکوس - بایرن مونیخ / ساعت 22:30 ورزشگاه کارایسکاکیس شهر پیرائوس

پدرو مارتینز (پرتغال) - نیکو کواچ (کرواسی)

آخرین بازی روبرو» بایرن مونیخ 4 - المپیاکوس صفر

درباره بازی‌های روبرو»

در تاریخ دو بار به مصاف هم رفته‌اند که مربوط به فصل 2016-2015 لیگ قهرمانان بوده است. هر دو بازی با برد بایرن و بدون دریافت گل خورده از سوی باواریایی‌ها تمام شده است.

المپیاکوس »

تیم یک امتیازی گروه B پس از شکست 3 بر یک که مقابل ستاره سرخ پذیرفت، با دو برد متوالی روحیه‌اش را بازیابی کرده و امیدوار است بتواند روند خوب خانگی‌اش را که در 8 ماه اخیر داشته، همچنان ادامه دهد. شاگردان پدرو مارتینز در 11 بازی اخیر خانگی‌شان 10 بار با برد زمین را ترک کرده‌اند و تنها یکبار متوقف شده‌اند که این تساوی هم مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان بوده است.

بایرن مونیخ »

پیروزی قاطع 7 بر 2 بایرن مونیخ را با کسب 6 امتیاز از دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، به اوج رسانده بود تا اینکه دو هفته ناکامی متوالی در بوندس لیگا از راه رسید و زنگ خطری جدی را برای باواریایی‌ها به صدا در آورده است تا آنها بیشتر از قبل مراقب تیم یونانی باشند.

گروه C

شاختار دونستک - دینامو زاگرب / ساعت 20:25 ورزشگاه متالیست شهر خارکیف

لوئیز کاسترو (پرتغال) - نناد بیلکا (کرواسی)

آخرین بازی روبرو» دینامو زاگرب یک - شاختار دونتسک 3

درباره بازی‌های روبرو»

هر چند آنها طی سال‌های اخیر 3 بار در بازی‌های دوستانه به مصاف هم رفتند اما بازی‌های رسمی‌شان تنها 2 بازی با هم روبرو شده‌اند که هر دو بازی با برد شاختار به پایان رسیده و امشب باید پس از یازده سال با هم دیدار کنند.

شاختار »

پس از شکست 3 بر صفر هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان که در ورزشگاه خانگی‌شان مقابل منچستر سیتی رقم خورد، شاختار به سرعت شرایط ایده‌آل خود را پیدا کرد و حالا آنها در حالی از دینامو میزبانی می‌کنند که 5 بازی آخر رسمی را با برد تمام کرده‌اند.

دینامو زاگرب »

تیم 3 امتیازی این گروه در حالی به سفر رفته است که با دو برد متوالی در هفته اخیر در لیگ برتر کرواسی شرایط روحی‌اش را بازیابی کرده و با روحیه خوبی به جدال با دیگر تیم 3 امتیاز گروه خواهد رفت تا شاید برای اولین بار در تاریخ بتواند از شاختار در دیداری رسمی امتیاز بگیرد.

منچستر سیتی - آتالانتا / ساعت 22:30 ورزشگاه اتحاد شهر منچستر

پپ گواردیولا (اسپانیا) - جیان پیرو گاسپرینی (ایتالیا)

آخرین بازی روبرو» اولین بازی تاریخ دو تیم

منچستر سیتی »

شکست در ورزشگاه اتحاد مقابل وولورهمپتون در لیگ برتر جزیره، شوک خوبی برای تیم پپ گواردیولا بود تا شاید از غرورو فاصله بگیرد. آنها که 6 امتیاز دو بازی ابتدایی مرحله گروهی را بدست آورده‌اند در حالی از تیم ایتالیایی میزبانی می‌کنند که این فصل تنها در همان دیدار با وولورهمپتون کمتر از یک گل به ثمر رساندند.

آتالانتا »

دو شکست متوالی در هفته‌های ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های که مدعی درجه دو صعود از گروه هستند، نشان داده که آتالانتا کم شانس‌ترین تیم این گروه است.

گروه D

اتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن / ساعت 20:25 ورزشگاه وندا متروپولیتانو شهر مادرید

دیگو سیمئونه (آرژانتین) - پیتر بوش (هلند)

آخرین بازی روبرو» اتلتیکو صفر - بایر لورکوزن صفر

درباره بازی‌های روبرو»

در دیدارهای روبروی دو تیم که از سال 2010 آغاز شده، آنها 3 بار در مادرید به مصاف هم رفته‌اند که هر 3 بازی با تساوی تمام شده است. البته سال 2015 در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در پایان اتلتیکو برنده شد.

اتلتیکو مادرید »

تیم 4 امتیازی گروه در حالی وارد زمین خواهد شد که دو بازی آخرش در لالیگا را با تساوی پشت سر گذاشته است. اما نکته ویژه درباره اتلتیکو این است که آنها در 4 بازی رسمی آخر که میزبانی بوده‌اند با تساوی زمین را ترک کرده‌اند و در 8 ماه اخیر به تیمی در مادرید نباخته‌اند. البته ذکر این نکته هم قابل توجه است که آخرین شکست خانگی اتلتیکی در دیداری اروپایی به 25 ماه قبل برمی‌گردد، جایی که آنها در حضور هوادارانشان مقابل چلسی 2 بر یک شکست خوردند.

بایر لورکوزن »

اوضاع برای بایرلورکوزن نه تنها در لیگ قهرمانان، بلکه در بوندس لیگا هم خوب نیست. آنها که در گروه D بدون امتیاز هستند، در 3 بازی آخر رسمی خود برد نداشته‌اند و در دو بازی آخری که خارج از خانه داشته‌اند با شکست از زمین خارج شدند.

یوونتوس - لوکوموتیو مسکو / ساعت 22:30 ورزشگاه آلیانتس شهر تورین

مائوریزیو ساری (ایتالیا) - یوری سمین (روسیه)

آخرین بازی روبرو» اولین بازی تاریخ دو تیم

یوونتوس »

دیدارهای اخیر وضعیت یوونتوس را به بهترین آمادگی رسانده و حالا آنها در حضور هوادارانشان برای کسب هفتمین امتیاز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و ثبت هفتمین برد متوالی در بازی‌های رسمی پا به زمین خواهند گذاشت.

لوکوموتیو »

تیم 3 امتیازی این گروه پس از اینکه 2 برد متوالی در لیگ برتر روسیه بدست آورد با روحیه‌ای بالا راهی ایتالیا و شهر تورین شده و امیدوار است بتواند از ایتالیا هم مانند آلمان (دیدار با بایر لورکوزن) با رضایت خارج شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار