رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی خراسان شمالی:

برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ویژه مدرسه "بوم" در 5 شهرستان استان

بجنورد (پانا) -رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزشی برنامه ویژه مدرسه "بوم" در 5 شهرستان (مانه وسملقان ،شیروان ،گرمه ، جاجرم و راز وجرگلان) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ویژه مدرسه "بوم" در 5 شهرستان استان

مریم رنجبر رییس گروه بررسی تحلیل ومحتوای آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : برنامه ویژه مدرسه برای مدیران دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه برنامه ریزی شده است .

وی ادامه داد: این برنامه بر اساس رویکرد فرهنگی و تربیتی و با تاکید بر برنامه های مهارت محور و بسط گستره فعالیت های پرورشی در سطح مدارس ابتدایی دوره دوم و متوسطه دوره دوم به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: برنامه ویژه مدرسه تلاش دارد فرصتی فراهم آورد تا مدیران و فرهنگیان در مدرسه فضایی منعطف برای ظهور و بروز ابتکار عمل و شایستگی های حرفه ای خود و در زمینه رهبری برنامه درسی و برنامه ریزی درسی در اختیار داشته باشند تا مدرسه محیطی جذاب و یادگیرنده برای دانش آموزان شود .

رنجبر تاکید کرد:خاستگاه قانونی برنامه ویژه مدرسه (بوم) راه کارهای 5-5 ، 2-6 ، 6-11 و 1-16 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مصوبه 2-13 برنامه درس ملی در خصوص زمان آموزش ، تکالیف قانونی متعددی پیش روی آموزش و پرورش قرار داده است .

لازم به ذکر است مباحث تفصیلی مربوط به اجرای این شیوه نامه در کتاب (( راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه )) منتشر شده از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آورده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار