جذب آموزشیار نهضت سوادآموزی درشهرری

شهرری(پانا)- سرپرست فرمانداری ویژه ری از جذب ۲۷۰ نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی بر اساس مصوبه دولت خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب آموزشیار نهضت سوادآموزی درشهرری

احمد اسماعیلی‌راد در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: ۱۲۳ نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش نواحی یک و دو ری، یکصد و یک نفر در بخش حسن‌آباد فشافویه و چهل و هفت نفر نیز در بخش کهریزک جذب شدند.

او در ادامه با بیان اینکه با جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش هیچ کلاس درسی در شهرستان ری بدون معلم نیست، افزود: این طرح یکی از بهترین ایده‌های دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش است که توانست بسیاری از کمبودهای نیروی انسانی را در بخش آموزش کشور برطرف کند.

اسماعیلی راد اضافه کرد: بر اساس نیاز نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان ری، چهل و هفت نفر دیگر از آموزشیاران نهضت سواد آموزی نیز تا پایان سال‌جاری جذب مدارس ری خواهند شد.

او با اشاره به اینکه تمامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی قبل از جذب در آزمون استخدامی و یک سال نیز در دانشگاه فرهنگیان آموزش‌های حرفه‌ای را سپری کرده‌اند، عنوان کرد: این افراد آموزش‌های لازم در حوزه روانشناسی کودک و نوجوان، مدیریت کلاس‌ درس و مهارت‌های مختلف آموزشی را سپرییی کرده‌اند.

اسماعیلی راد یادآور شد: در ابتدای سال تحصیلی جدید دویست و هفت نفر از نیروهای رسمی آموزش و پرورش ری در شرف بازنشستگی بودند که به خاطر نبود نیروی جایگزین، یکصد و پنجاه نفر از این افراد دعوت به کار شدند که با این تدبیر دولت از سال آینده بازنشسته می‌شوند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار