خودکشی مرد ۳۸ ساله بخاطر هزینه سرسام‌آور دندانپزشکی

تهران (پانا) - یک مرد انگلیسی که از دندان‌درد شدید رنج می‌برد، بخاطر هزینه سرسام‌آور کشیدن دندان، خود را حلق‌آویز کرد.

کد مطلب: ۹۶۲۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
خودکشی مرد ۳۸ ساله بخاطر هزینه سرسام‌آور دندانپزشکی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از دیلی میل، یک مرد ۳۸ ساله در انگلیس که از دندان درد شدید رنج می‌برد، به علت نوبت دهی طولانی درمان عمومی و هزینه‌های سرسام آور درمان خصوصی دست به خودکشی زد!

«آنتونی هاسکینز» شهروند ۳۸ ساله‌ای که برای یک بنگاه کاریابی کار می‌کرد، در پی دندان‌درد شدید به «سرویس سلامت همگانی» (NHS) مراجعه می‌کند و در آنجا به وی گفته می‌شود که باید برای کشیدن دندان عقل، چندین هفته در لیست انتظار بماند.

مادر این فرد گفته است پسرش از درد شدید دندان رنج می‌برد. پس از آنکه آنتونی هاسکینز به پیش دندانپزشک رفت، اوضاع وی رو به وخامت رفت و از این رو وی شروع به خوردن قرص‌های مسکنی همچون استامینوفن و ایبوپروفن کرد.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد. این شهروند انگلیسی زمانی که دید برای تنها کشیدن یک دندان عقل باید هفته‌ها در لیست انتظار بماند، تصمیم گرفت تا پول‌های خود را جمع کند و بجای استفاده از «سرویس سلامت همگانی» از درمان خصوصی استفاده کند. اما استفاده از درمان خصوصی برای وی هزینه سرسام آوری به مبلغ ۱۵۰۰ پوند هزینه در برداشت. وی که رفته رفته درد شدیدتری را احساس می‌کرد، تلاش کرد تا با استفاده از قرص‌های مسکن قوی، درد خود را آرام‌تر کرده تا بتواند به خواب رود.

یک روز وی به مادر خود گفت که او به اندازه کافی درد داشته؛ اما توانسته ۹۰۰ پوند برای درمان خصوصی فراهم کند.

مادر این مرد انگلیسی درباره او گفت: او فردی عادی بود. از بازی‌های کامپیوتری لذت می‌برد و هر هفته به من سر می‌زد.

مادر این شهروند انگلیسی پس از آنکه چند روز از پسرش خبری نمی‌شد، با پلیس تماس گرفت و پلیس مجبور شد که وارد خانه این شهروند شود. پس از ورود، پلیس می‌بیند که وی خود را در خانه اش در شهر «ساوت همپتون» حلق آویز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار