نگاهی به دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن

فوتبال آسیایی ژاوی را نیازمند معجزه کرد

تهران (پانا) – السد قطر که در حضور هوادارانش مقابل الهلال تحقیر شد، در حالی به ریاض رفته است که تنها باید امیدوار به خلق معجزه و اتفاقات عجیب فوتبال باشد تا در فینال لیگ قهرمانان 2019 حاضر باشد.

کد مطلب: ۹۶۲۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال آسیایی ژاوی را نیازمند معجزه کرد

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری دیدار منطقه غرب امشب ساعت 19:45 در ورزشگاه ملک سعد شهر ریاض آغاز خواهد شد.

در اولین بازی دور برگشت، الهلال عربستان که در بازی رفت به پیروزی قاطع 4 بر یک رسیده است، با تکیه بر این برد با خیالی راحت از شاگردان ژاوی در تیم السد میزبانی خواهد کرد.

الهلال عربستان - السد قطر / ساعت 19:45 ورزشگاه ملک سعد شهر ریاض

روزان لوچسکو (رومانی) - ژاوی (اسپانیا)

بازی رفت» السد یک - الهلال 4

درباره بازی‌های روبه‌رو»

در حالی که دو بازی آخر روبه‌رو با پیروزی الهلال به پایان رسیده است، السد ناکامی بزرگی را مقابل الهلال در کارنامه خود دارد. آنها هیچ‌گاه در ریاض نتوانسته‌اند مقابل الهلال به پیروزی برسند.

الهلال»

برد قاطع در قطر کار رسیدن به فینال را برای آبی‌هاش شهر ریاض به آسان‌ترین راه ممکن رسانده است. اوضاع برای الهلال به قدر خوب است که شاید بدبین‌ترین هوادار این تیم در این مقطع تصور شکست مقابل السد را نداشته باشد. الهلال در بازی‌های رسمی 6 برد متوالی دارد و در 10 بازی آخر بدون شکست از زمین خارج شده است.

السد»

پس از شکست سنگین و ناامیدکننده‌ای که در برابر هوادارانشان در دیدار رفت داشتند، تیره بودن اوضاع برای ژاوی شروع شد و آنها در روزهای اخیر با 3 شکست متوالی به اوج بحران رسیده‌اند، وضعیتی که حتی شاید منجر به خداحافظی زودهنگام با ژاوی در مقام سرمربیگری شود. السد طی ده سال اخیر هیچگاه در 4 بازی متوالی شکست نخورده است و شاید این رکورد تلخ برای اسطوره بارسلونا به ثبت برسد تا ثابت شود راه مربیگری متفاوت از درخشش در زمین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار