جلسه هماهنگی مراسم 13 آبان شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- جلسه ای با محوریت هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان و اردوی راهیان نور ،با حضورمدیر آموزش وپرورش ، جانشین فرمانده مقاومت بسیج شهرستان بجنورد و کارکنان آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در اتاق کنفرانس برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی مراسم 13 آبان  شهرستان بجنورد

کارشناس مسئول حراست آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به مسئله مبارزه با استکبار ، اظهار داشت : با توجه به شعار امسال ،" استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز فروپاشی امریکا " ، که استکبار ستیزی از آموزه های قرانی است و لازمه آن ایمان به خدا و کفر به طاغوت است که نظام اسلام بحث مبارزه با استکبار و در رأس آن امریکا را سرلوحه قرار داده است و این صرفا" مسئله سیاسی - امنیتی نیست بلکه منشاء گرفته از اعتقادات دینی ما است.

حمید رضا صبوری گفت: در سال 1343 تبعید حضرت امام راحل (ره) و در سال 1357 شهادت عده زیادی از دانش آموزان و در سال 1358 تسخیر لانه جاسوسی را شاهد بودیم وبا توجه به توطئه ها یی که امروزه از طرف دشمنان خارجی متوجه ملت اسلامی شده است این است که ، هدف اصلی آنان، از بین بردن وحدت مسلمانان است .

کارشناس مسئول حراست آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ادامه داد: درمراسم 13 آبان همه قشرهای جامعه سهم دارندو باید در با شکوهتر برگزار شدن این مراسم تمام اقشا ر جامعه مشارکت داشته باشند .

کارشناس مسئول حراست آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور ، گفت: بحث آسیب شناسی در اردوهای راهیان نور بسیار مهم است و لازم هست قبل از برگزاری اردو ،کارگاه آسیب شناسی دایر شود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

دلاور آوازه ،رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد نیز با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز 13 آبان و انجام هماهنگی های لازم در برنامه های فرهنگی ، اظهار داشت : تشکیلات دانش آموزی با لباس فرم های خاص خود مشارکت فعال در راهپیمایی را خواهند داشت و امیدواریم حضور این تشکیلات نسبت به سال های گذشته پررنگ تر باشد و با مدارس شهرستان هماهنگی های لازم بعمل آمده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار