باز پس‌گیری بیش از6 هکتار از اراضی ملی شهرستان استهبان از دست متصرفان

شیراز (پانا) - رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان استهبان از بازپس‌گیری بیش از شش هکتار از اراضی ملی شهرستان استهبان از دست متصرفان و در راستای مقابله با زمین‌خواری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
باز پس‌گیری بیش از6 هکتار از اراضی ملی شهرستان استهبان از دست متصرفان

مجاهد مهدی علیشاهی گفت: این اقدام در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری و حفاظت از انفال و اراضی ارزشمند ملی شهرستان انجام و طی آن شش و نیم هکتار از اراضی ملی به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال از دست متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی با اشاره به تصرف غیر قانونی متخلفان در بخشی از اراضی ملی این شهرستان اظهار داشت: اراضی مذکور با استفاده از یک دستگاه لودر قلع وقمع و پس از پاکسازی ادوات جرم از منطقه جمع آوری و افراد متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

علیشاهی در ادامه با اشاره به حمایت های فرماندار شهرستان ، از همکاری و تعامل خوب نیروی انتظامی ، بخشدار رونیز ، قضات اجرای احکام ، جانشین نیروی انتظامی، اعضای یگان امداد و یگان تکاور، عوامل کلانتری روستای ماهفرخان قدردانی کرد و گفت: آزاد سازی اراضی ملی از دست سودجویان و احقاق حقوق بیت المال از اولویت های نخست منابع طبیعی شهرستان بوده و پیگیری پرونده های رفع تصرف در سایر اراضی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان استهبان در ادامه تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی به اراضی ملی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرستان مراتب را به سامانه 1504 یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار