رئیس سازمان دانش آموزی قزوین:

برنامه های سازمان دانش آموزی با محوریت دانش آموزان اجرا می شود

قزوین (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: جذب و ترغیب دانش آموزان برای حضور در تشکل های پیشتازان و فرزانگان یکی از اهداف سازمان است و برنامه های سازمان دانش آموزی با محوریت دانش آموزان اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۶۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های سازمان دانش آموزی با محوریت دانش آموزان اجرا می شود

جلسه هم اندیشی کارشناسان سازمان دانش آموزی استان قزوین با محوریت کارگروه های پایگاه تغذیه سالم( بوفه مدارس)، لباس فرم، جذب دانش آموزان، مربیان، معاونان و مدیران در تشکل های پیشتازان و فرزانگان در محل دفتر مدیریت سازمان دانش آموزی برپا شد.

جبار حسنعلی پور در این جلسه با تأکید بر اینکه کارشناسان سازمان باید ساز و کارهای لازم را برای جذب حداکثری دانش آموزان در برنامه های مهارتی فراهم آورند، اظهار داشت: امسال سازمان دانش آموزی تعاملات گسترده ای را با آموزش و پرورش استان داشته و در حوزه های مختلفی ورود پیدا کرده است که امید می رود کارشناسان سازمان تمام ظرفیت خود را برای پیاده سازی برنامه های تدوین شده به کار گیرند.

وی با اشاره به وجه تمایز سازمان دانش آموزی با سایر مراکز وابسته به آموزش و پرورش، تصریح کرد: تمرکز سازمان دانش آموزی بر مهارت آموزی به دانش آموزان است و همین امر باعث شده تا خود دانش آموزان نیز اسقبال خوبی از برنامه های سازمان داشته باشند و با شوق خاصی در این برنامه ها حضور پیدا کنند که این برای سازمان دانش آموزی بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین جذب و ترغیب دانش آموزان برای حضور در تشکل های پیشتازان و فرزانگان را یکی از اهداف سازمان دانست و گفت: برنامه های سازمان دانش آموزی با محوریت دانش آموزان اجرا می شود و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا برنامه های سازمان از کیفیت خوبی برخوردار باشد و دانش آموزان بهره برداری لازم را از این برنامه ها داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار