نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سیره پیامبر اکرم(ص) الگوی مدیران آموزش و پرورش و معلمان باشد

قزوین (پانا)- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سیره پیامبر اکرم(ص) الگوی مدیران آموزش و پرورش و معلمان باشد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سیره پیامبر اکرم(ص) الگوی مدیران آموزش و پرورش و معلمان باشد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران آموزش و پرورش استان قزوین که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، اظهار کرد: رسول اکرم (ص) آموزش، اخلاق و ایمان را به مرتبه اعلای آن رساند و کاری که انبیاء پیشین انجام داده بودند را تکامل بخشید.

وی با بیان اینکه رسالت رسول گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) جهانی هستند، تصریح کرد: آموزش و پرورش اگر می‌خواهد تأثیرگذار باشد باید آرمان‌های پیغمبر (ص) و ائمه اطهار (ع) را دنبال کند و همانند آنها اهدافی جهانی را تدوین و تبیین کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) قرآن و عترت را به عنوان میراث رسالت خود معرفی کرد و ضروری است معلمان و آموزش و پرورش دغدغه روزافزونی در عرصه‌های قرآنی داشته باشند و میراث پیامبر (ص) و قرآن را محور اصلی برنامه‌های خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه نباید کارهایمان را بر مبنای گزارش‌دهی انجام دهیم، بیان کرد: در انجام برنامه‌های حوزه کاری خود، گزارش‌دهی را محور قرار ندهید و تلاش کنید کارهایی انجام شود که اثرگذار باشد، حتی اگر مدیران بالادستی از آنها مطلع نشوند و در قالب گزارش قرار نگیرد.

وی برخورداری از اخلاق نبوی را لازمه کار تعلیم و تربیت دانست و با بیان اینکه سیره پیامبر اکرم(ص) الگوی مدیران آموزش و پرورش و معلمان باشد، گفت: مدیران آموزش و پرورش و معلمان باید اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که اثرگذاری در این حوزه نیازمند اخلاق نیکوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار