جلسه شورای معاونین منطقه۱۱ برگزاری شد

تهران (پانا) - جلسه شورای معاونین منطقه 11 با حضور لونی مدیر منطقه و دیگر معاونین منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۲۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای معاونین منطقه۱۱ برگزاری  شد

به گزارش روابط عمومی منطقه 11، در ابتدای جلسه محمدحسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۱، اربعین امام حسین(ع) را تسلیت گفت و بیان کرد: ما باید در مدارس از مشکلات موجود در مدارس مطلع شویم و جهت رفع آن ها در همه حوزه ها همت ورزیم من جمله رسیدگی به نامه های مدیران مدارس و چگونگی رفع موانع موجود در مدارس به هر نحوی که در توان منطقه است.

در ادامه عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، به برنامه هایی از قبیل: چگونگی اجرای فعالیت های هفته تربیت بدنی، برگزاری مسابقات مختلف و اهدای جوایز، برگزاری جلسه برای معلمین تربیت بدنی جهت تقدیرو تشکر از زحمات آن عزیزان، چگونگی برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و منطقه ای، سخنرانی در جمع دانش آموزان توسط مدیر منطقه در هفته تربیت بدنی در یکی از مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی برای همکاران اداری و معلمین مدارس، ارسال گزارشات مسابقات و درج در سایت منطقه توسط روابط عمومی، چگونگی اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات ورزشی برای دانش آموزان و همکاران اشاره نمود.

همچنین در ادامه لونی مدیر منطقه گفت: برنامه ریزی مسابقات ورزشی و المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، انجمن های ورزشی در منطقه و مدارس بصورت مستمر پیگیری گردد.

بحث استعدادیابی و کشف استعداد نهفته دانش آموزان منطقه در گرایش های مختلف ورزشی، در انجمن های ورزشی و مدارس، برگزاری هر ماه جلسات کانون های و انجمن های ورزشی و مربیان ورزشی مدارس برای پیشرفت فعالیت های ورزشی در مدارس بصور مداوم قرار گیرد.

در این جلسه همچنین چگونگی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در اول آبان ماه 98 در مدارس منطقه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

همچنین کارهای اجرایی و صورت گرفته هفته پیوند اولیاء و مربیان در منطقه 11 توسط موسوی کارشناس انجمن اولیاء و مربیان در منطقه بیان گردید و موضوعات مختلف جهت اجرای آنها در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر گردید روسای انجمن های اولیاء و مربیان مدارس جهت هماهنگی بیشتر برای برنامه های پیش رو ، اجرایی در جلسه ای که در روز چهارشنبه اول آبان ماه ، در سالن محراب منطقه برگزار می گردد،حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار