یوسف بهارلو: افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ضرورت توجه ویژه به افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع مسوولین تعاون و امور رفاهی مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی و توزیع عادلانه‌ی آن در مناطق 21 گانه به ویژه در سطح مدارس را از اهداف اصلی این معاونت دانست و افزود: لزوم حرکت به سمت گسترش دولت الکترونیک و ارائه خدمات رفاهی غیر حضوری، باهدف صرفه‌جویی درزمان و انرژی همکاران بسیار ضروری است و در رسیدن به این اهداف باید تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد.

او با تاکید برتوجه به شفافیت و انضباط مالی در زمینه‌های کاری تعاون و امور رفاهی تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در همین راستا صورت پذیرفت .

بهارلو رونمایی از سامانه بیمه حوادث دانش‌آموزی را در راستای اهداف پیش بینی شده در جهت توسعه دولت الکترونیک دانست و افزود: درخصوص تدوین و ثبت اطلاعات بیمه‌شدگان حوادث سال تحصیلی جاری باید دقت کافی را به کار برد تا بتوانیم خدمات رسانی به موقع و بهتری را انجام دهیم.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان خاطرنشان کرد: تمامی تلاش مسئولین تعاون و رفاهی مناطق در شهرستان‌های استان تهران در جهت فراهم نمودن خدمات رفاهی ارزنده به همکاران محترم فرهنگی است و قطعا در این زمینه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار