بازدید گردشگران سویسی و بلژیکی از بوم استان سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از حضور گردشگران سویسی و بلژیکی به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری و بو مگردی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  گردشگران سویسی و بلژیکی از بوم استان سیستان و بلوچستان

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستاناظهار کرد: تور گردشگران بلژیکی و سویسی وارد سیستان وبلوچستان شده و قرار است مطابق برنامه سفر به مدت ۸ روز از جاذبه های استان بازدید کنند.

مجتبی میرحسینی ادامه داد: این تور شامل گردشگرانی از بلژیک و سوئیس است که روز گذشته از طریق خراسان جنوبی وارد استان شدند و در نخستین روز ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری منطقه سیستان در اقامتگاه بومگردی شهرستان نیمروز اقامت داشتند.

او ادامه داد: قرار است پس از منطقه سیستان کویر لوت، جاذبه های شهرستان زاهدان، تفتان و جاذبه های مسیر خاش -چابهار را نیز بازدید نمایند.

میرحسینی ابراز کرد: سواحل درک و رمین، تالاب صورتی، گلفشانها و کوههای مریخی از مقاصد مورد بازدید این گردشگران در چابهار و کنارک خواهد بود.

اوبا بیان اینکه این گروه عصر چهارم آبان از استان خارج خواهند شد، گفت: حضور این گروه با برنامه سفر از قبل تعیین شده نشان دهنده امنیت پایدار و وجود تنوع در مسیرهای گردشگری این استان پرجاذبه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار