رئیس شورای آموزش و پرورش بجنورد:

آموزش و پرورش چراغی است که باید همیشه روشن باشد / شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل ادامه خواهد داشت

بجنورد (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با حضور سرپرست فرمانداری بجنورد، مدیر آموزش و پرورش و نمایندگان دستگاه های عضو در آموزش و پرورش بجنورد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش چراغی است که باید همیشه روشن باشد / شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل ادامه خواهد داشت

بهمن شیردل سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: امروز دشمن در حال جنگ اقتصادی با ماست و همچون دوران دفاع مقدس در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است هر چند همه ما کمبود ها و مشکلات را لمس می کنیم اما با ایستادگی و مشارکت و همدلی ملی این حربه دشمنان نیز شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش چراغی است که باید در جامعه روشن بماند بر هزینه کردن در جهت افزایش کیفیت آموزش در مدارس تاکید کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه آموزش و پرورش با مشکلات زیادی روبرو است تصریح کرد: یکی از مسائل و کمبود ها در بجنورد فضای آموزشی است که در جهت رفع آن باید جذب خیرین مدرسه ساز باشد و باید حضور آنان در این شهرستان را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت خاطر نشان کرد: وظیفه ما نسبت به شهدا ادامه راه آنان است و باید این فرهنگ و ارج نهادن به مقام شهدا به نسل بعد منتقل کنیم .

محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه با اشاره به پیگیری شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: شناسایی و جذب دانش آموزان باز مانده از تحصیل طی هفته های اخیر با جدیت پیگیری شده و ادامه خواهد داشت.

وی ضمن ارائه گزارشی از بازگشایی مدارس افزود: برای بازگشایی مدارس دستگاه های چون شهرداری همکاری و مساعدت های خوبی برای ایجاد فضایی با نشاط و شاداب در سطح شهر داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین به حضور پر رنگ دانش آموزان در 19 مهرماه و مراسم بزرگداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و مشارکت آنان در حضور برای نماز جمعه اشاره کرد و افزود: از اولین هفته بازگشایی مدارس تاکنون در تمام نماز جمعه ها، دانش آموزان حضور خوبی داشته اند و برنامه ریزی های لازم برای ادامه حضور مدارس در آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته است.

همچنین در این نشست شهرداری، معاونین آموزش ابتدایی، پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و نمایندگان مدیران مدارس گزارش هایی را در خصوص برخی فعالیت ها ارائه نمودند.

همچنین در پایان این نشست، سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد با اهداء لوح سپاس از تلاش های محمود اسدی مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار