مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

تمام مدارس استان گلستان ایمن سازی شده اند

گرگان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: تمام مدارس استان گلستان ایمن سازی شده اند.

کد مطلب: ۹۶۲۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تمام مدارس استان گلستان ایمن سازی شده اند

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش این استان در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان های گلستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش درمهر ۹۸ در سالن فرهنگ این اداره کل برگزار شد گفت: علیرغم آسیب‌ها و هجمه هایی که سیل اخیر به گلستان وارد کرد، خوشبختانه توانستیم در ۲۴ فروردین ماه امسال زنگ بازگشایی مدارس را بزنیم که در این مهم دستگاه‌های مختلف یاریگر آموزش و پرورش بودند.
وی اضافه کرد: پس از حل مشکلات مدارس با توجه به اینکه چند ماه تا کنکور بیشتر نمانده بود تمام همت و تلاش خود را به کار بستیم تا خللی در روند آموزشی دانش آموزان وارد نشود و در این راستا برای دانش آموزان کنکوری کلاس های تقویتی، پانسیون های شبانه روزی ترتیب دادیم.
گوهری راد افزود: امسال میانگین نمرات دانش آموزان نسبت به سال قبل بالاتر بود و خوشبختانه تعداد رتبه های زیر هزار در کنکور سراسری افزایش داشت. وی ادامه داد: همکاری وزارت آموزش و پرورش، بانک‌ها، استانداری، سایر نهادها و سازمان ها، کمک های خیرین محترم و همچنین همکاران مان باعث شد تا امسال آغاز سال تحصیلی جدید باشکوهی داشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران مان توانستیم امسال ۱۸۰۰ نیرو را جذب بدنه آموزش و پرورش کنیم و همه این نیروها را به طور مطلوبی در مدارس سازماندهی نماییم به طوری که هم اکنون هیچ مشکلی به لحاظ کمبود نیرو نداریم. این مقام مسئول اضافه کرد: هیچ مدرسه ناایمنی در گلستان وجود ندارد و تمام مدارس در این استان تعمیر و تجهیز شده اند.
وی گفت: شعار مدرسه محوری و تمرکز زدایی به نحو مطلوبی در گلستان عملیاتی شد و ما اختیاراتی را به مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و آنان نیز به مدیران مدارس تفویض کردند و از این منظر توفیقاتی برای آموزش و پرورش حاصل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار