مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

حرکت میلیونی مردم دراربعین حسینی عامل مهمی درراستای تقویت هویت دین مبین اسلام بود

شهرری (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران گفت: تمام تلاش آموزش و پرورش وکار بچه های تشکیلات سازمان دانش آموزی دراین است که بتواند قدمی در راه ترویج فرهنگ قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش بردارند.

کد مطلب: ۹۶۲۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حرکت میلیونی مردم دراربعین حسینی عامل مهمی درراستای تقویت هویت دین مبین اسلام  بود

ابوالحسن قلی‌زاده مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران اظهارداشت: نوجوانان و جوانان میبایست با مقاومت و حضوردرمراسمات گرامیداشت یاد وخاطره قیام عاشورای امام حسین(ع) درس بگیرندو درمقابل ظالمان ایستادگی و در برابر مشکلات مقاوم باشند و به مظلومان جهان کمک کنند.

او در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی افزود:برای سال آینده برنامه‌های مختلفی داریم که با کمک آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرری و مدارس می‌توانیم آن را پیش ببریم و این مراسم را هر چه باشکوه‌تر برپا کنیم.

قلی زاده در رابطه با ایجاد شور و شوق بیشتر در بین جوانان و نوجوانان گفت: ما می‌توانیم از طریق رسانه‌ها و تبلیغات مؤثر، هدف امام حسین (ع)را برای دانش‌آموزان مشخص کنیم و باعث شویم آنها در مسیرسیره ائمه‌اطهار(ع) حرکت کنند.

او بیان داشت: تمام تلاش آموزش و پرورش وکار بچه‌های تشکیلات سازمان دانش آموزی دراین است که بتواند قدمی در راه ترویج فرهنگ قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش بردارند.

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اذعان داشت: جوانان و نوجوانان می‌توانند با کمک به سالمندان و خدمت به مردم راه امام حسین (ع) را ادامه بدهند و زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) شوند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار