آخرین وضع جوی عتبات و مرز ایران و عراق

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به آخرین وضع شهرهای مرزی کشور و عتبات عالیات طی دو روز آینده ۲۹ و ۳۰ مهر از بارش باران در مرزهای کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضع جوی عتبات و  مرز ایران و عراق

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با پانا، درباره وضع جوی مرز خسروی طی دو روز آینده ۲۹ و ۳۰ مهر اظهار کرد: آسمان خسروی فردا صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابر و بارش پراکنده و رعد و برق با کمینه و بیشینه دمای ۲۳ و ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابر، بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضع جوی مرز مهران طی فردا و پس فردا ۲۹ و ۳۰ مهر اظهارکرد: آسمان مهران طی فردا و پس فردا نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید و بارش پراکنده خواهد بود. دمای هوا طی این دو روز در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد و در گرمترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: آسمان شلمچه (خرمشهر) نیز طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۹ و ۳۰ مهر نیمه ابری، گاهی ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده با کمینه دمای ۲۴ و بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی درباره وضع جوی کاظمین طی دو روز آینده ۲۹ و ۳۰ مهر اظهارکرد: آسمان کاظمین فردا نیمه ابری تا ابری با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: آسمان شهر نجف نیز طی فردا و پس فردا ۲۹ و ۳۰ مهر صاف و نیمه ابری با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره وضع جوی کربلا نیز اظهار کرد: آسمان کربلا فردا و پس فردا ۲۹ و ۳۰ مهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار