فیلم همچنان که میمردم راهی ایتالیا و برزیل شد

تهران (پانا) - فیلم سینمایی همچنان که میمردم محصول شرکت فرهنگ فیلم تهران در جشنواره های بین المللی سائو پائولو بزریل و اِفِبو ایتالیا به نمایش درخواهد آمد.

کد مطلب: ۹۶۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فیلم همچنان که میمردم راهی ایتالیا و برزیل شد

به گزارش روابط عمومی، سید مهدی محمدی مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم تهران، با اعلام این مطلب افزود: فیلم همچنان که میمردم در بخش چشم انداز بین الملل جشنواره سائو پائولو به نمایش درخواهد آمد.

وی گفت: همچنین این فیلم در بخش مسابقه فیلم های اول و دوم جشنواره اِفِبو ایتالیا به نمایش در آمده و برای دریافت جایزه ویژه این بخش با ۶ فیلم دیگر از کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، بلژیک، سوییس و لهستان به رقابت خواهد پرداخت.

مدیرعامل فرهنگ فیلم تهران با اشاره به اینکه این فیلم، پیش از این در بخش رقابتی افق های جشنواره ونیز، بخش رقابتی کارگردانان نوین جشنواره شیکاگو، بخش مسابقه بین الملل جشنواره کرالای هند، و بخش رقابتی استعدادهای نو جشنواره شانگهای حضور داشته است افزود: فیلم همچنان که میمردم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری از جشنواره شانگهای نیز بوده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است که یک خانواده چهار نفره برای خاکسپاری پدر خود، طبق وصیت او راهی روستایی ناشناس می شوند. هیچکدام از اعضای خانواده تا به حال چیزی از روستا نشنیده اند ...

بازیگران اصلی فیلم همچنان که میمردم نادر فلاح، الهام کردا، مجید آقاکریمی، وحید راد، محمد ربانی، علی ملایی هستند.

چهل و سومین جشنواره بین المللی سائو پائولو از تاریخ ۲۵ مهر تا ۸ آبان ماه (۱۷ تا ۳۰ اکتبر) در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می شود که از جشنواره های معتبر آمریکای جنوبی است که به موسترا (Mostra) معروف است و همچنین جشنواره اِفِبو از۲۱ تا ۲۷ مهر ماه (13 تا 19 اکتبر) در شهر پالرمو ایتالیا برپا می‌شود.

خلاصه این فیلم درباره یک خانواده چهار نفره است که برای خاکسپاری پدر خود طبق وصیت او راهی روستایی ناشناس می شوند که اتفاقات مختلفی پیش می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار