امام جمعه اسلامشهر:پیام حضور میلیونی مردم درراهپیمایی اربعین حسینی وحدت جهان اسلام درمقابل دشمنان بود

تهران (پانا) - با حضورامام جمعه و نماینده ولی فقیه ،مدیر ومعاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر،مراسم نماز جماعت ظهر و عصر در آموزشگاه فاطمه الزهرا(س)منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:پیام حضور میلیونی مردم درراهپیمایی اربعین حسینی وحدت جهان اسلام درمقابل دشمنان بود

در این برنامه معنوی پس از اقامه نماز، حسینعلی بنار،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با تقدیر از حضور امام جمعه دربرگزاری نماز جماعت واحدهای آموزشی شهرستان در سخنانی اظهار داشت:با عنایت به حضور باشکوه همگان درراهپیمایی اربعین حسینی،پیام قیام حسینی و این حرکت عظیم که دانش آموزان و خانواده های آنان نیز شرکت داشتند،ترویج فرهنگ عاشورایی میباشد.

او در ادامه افزود: همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر درطول سال تحصیلی ادامه دهنده راه ابا عبدالله حسین(ع)ویاران باوفایش هستند واین امر مهم در راستای پیام نهضت عاشورا توجه به اقامه نماز و عمل کردن به سیره اهل بیت (ع)میباشد.

سپس حجت الاسلام نوروزی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به حرکت میلیونی مردم در کربلا و داخل کشور اذعان داشت: پیام حضور میلیونی مردم درراهپیمایی اربعین حسینی وحدت جهان اسلام در مقابل دشمنان بود.

او در ادامه بیان داشت:اکنون شما دانش آموزان میبایست با عمل به تعالیم خداوند متعال در قرآن کریم،از جمله اقامه نماز در وقت خودش و سایر اعمال مربوطه وتوجه خاص به سیره و زندگی ائمه معصومین (ع) علی الخصوص امام حسین (ع) و یاران باوفایش در امر تحصیل و زندگی خود در دنیا و آخرت کوشا باشیدتا سعادتمندشوید.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار