رخشانی: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور در احیای امربه معروف جایگاه ویژه ای دارد

زاهدان (پانا) - آموزش و پرورش بعنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشوربا بهره‌گیری از فرصتها و ظرفیتهای موجود دراحیا و عملیاتی نمودن فریضه مهم امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه نقش وجایگاه و ویژه‌ای دارد.

کد مطلب: ۹۶۲۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور در احیای امربه معروف جایگاه ویژه ای دارد

حمیدرضا رخشانی در جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکر آموزش وپرورش استان اظهار کرد: مهمترین هدف قیام امام حسین(ع) احیای امر بهمعروف ونهی از منکر بوده است.
او با بیان اینکه یکی از نیازهای دانش آموزان در مدرسه احیای مصادیق این فریضه مهم است، افزود: تکریم دانش آموزان و ارباب رجوع به عنوان دو شاخصه مهم شورای امربه معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان محسوب می شود.
رخشانی ادامه داد: وظیفه آموزش و پرورش نهادینه کردن و ترویج فرهنگ امربه معروف ونهی ازمنکر با برنامه ریزی و مشارکت همه نهادها و خانواده هاست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه باید سلیقه و نیاز دانش آموزان در امر ترویج فرهنگ امربه معروف ونهی ازمنکر مورد توجه ویژه قرارگیرد، ابراز داشت: مجموعه دستگاههای فرهنگی باید مطابق با نیازهای جامعه آینده نگر باشند.
او مربیان پرورشی را پیشتازان مبارزه با جنگ نرم دشمنان بیان کرد و افزود: مربیان امور تربیتی با بهره گیری از مجموعه‌ ظرفیت‌های مدرسه می توانند در جهت پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت گام بردارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از مهمترین مسائل مورد توجه در نظام تعلیم وتربیت و همچنین سند تحول بنیادین را آموزش مهارتهای زندگی ،تقویت حس و روحیه پرسش گری ومطالبه گری دانش آموزان بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار