آمادگی کامل شهرستان مهریز برای نوروز ۹۹

مهریز (پانا) - رئیس میراث فرهنگی شهرستان مهریز گفت: مجموعه‌های اقامتی و پذیراییاین شهرستان پنج ماه زود‌تر به استقبال گردشگران نوروزی می‌رود.

کد مطلب: ۹۶۲۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل شهرستان مهریز برای نوروز ۹۹

"مجاهد کرباسی" در دومین جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی و همچنین بومگردی‌های شهرستان مهریز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مهریز به مردم و مسافران نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است، افزود: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هموطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، به آن‌ها ارائه دهیم و نهایت تلاش خود را در جهت رضایتمندی آن‌ها به کار بگیریم.

"کرباسی" اظهار داشت: آماده سازی راه‌ها جهت دسترسی آسان به تفرجگاه ها، ایجاد امنیت و آرامش در مناطق گردشگری به منظور حضور امن مسافران و گردشگران، ساماندهی اقامتگاه‌ها و خانه‌های مسافر شهرستان از مهمترین اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر شهرستان است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز، ساماندهی ورودی شهر و استقرار کمپ راهنمای مسافران و توزیع نقشه در پلیس راه را از برنامه‌های ستاد خدمات سفر عنوان کرد و به نظافت سرویس‌های بهداشتی مساجد بین راهی، پارک‌ها و غیره کنترل و نظارت کمی و کیفی رستوران ها، تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار