بارندگی های پراکنده در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - به گفته رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان بارش های پراکنده امروز و فردا، غالب نقاط استان را فرا می گیرد.

کد مطلب: ۹۶۲۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بارندگی های پراکنده در سیستان و بلوچستان

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: بر‌اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی، در این مدت شرایط برای ریزش‌های رگباری و پراکنده در استان فراهم است به طوریکه احتمال بارش در زاهدان و شهرستان‌های شمال استان هم وجود دارد.

علی ملاشاهی افزود: بر خلاف زاهدان و مناطق شمالی سیستان وبلوچستان که بارش‌ها قابل ملاحظه نیست، در نیمه جنوبی استان بارش‌های مطلوبی انتظار می‌رود و در برخی نواحی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و جریان یافتن رودخانه های محلی وجود دارد.

او گفت: در شبانه روز گذشته هم بارش های رگباری از برخی نواحی جنوب استان گزارش شد که بیشترین بارندگی به میزان هشت میلی‌متر در ایستگاه بارانسنجی جهاد کشاورزی نیکشهر ثبت شد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان وبلوچستان همچنین از وقوع وزش باد شدید در شمال سیستان وبلوچستان خبر داد و افزود: از روز سه شنبه سرعت وزش باد در شمال استان شدت می گیرد به طوریکه در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار