بهره برداری از ۱۰ مدرسه پیش ساخته قلم چی در استان کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - ۱۰ مدرسه پیش ساخته (کانکس)بنیاد علمی آموزشی قلم چی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و بهره برداری شد.

کد مطلب: ۹۶۲۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۱۰ مدرسه پیش ساخته قلم چی در استان کهگیلویه و بویراحمد

باحضور نمایندگان بنیاد علمی آموزشی قلم چی ،مدیر کل نوسازی مدارس استان و مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای چرام ،گچساران و بهمئی ۱۰ مدرسه پیش ساخته به همت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در ده روستای کم برخوردار این مناطق نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت .

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار هزینه شده برای هر مدرسه تا محل مورد نیازدر سال جاری را ۴۰ میلیون تومان ارزیابی کرد و گفت: مدارس پیش ساخته در روستاهای که آمار دانش آموزان ، بین ۸ تا ۲۰ نفر هستند و سالانه این آمار رو به کاهش است واز طرفی به لحاظ ممانعت از هزینه های گزاف و بی فایده، نصب می شوند .

پیروز کرمی گفت:در راستای اقدام خیر خواهانه بنیاد علمی آموزشی قلم چی امروز هم در مناطق روستاهای نیازمند فضای آموزشی شهرستانهای چرام ،گچساران و بهمئی ۱۰ مدرسه پیش ساخته ( کانکس) نصب و به بهرداری رسید .

وی افزود تا کنون از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی ، ۴۴ مدرسه پیش ساخته ۳ مدرسه ۳ کلاسه و یک باب فضای آموزشی ۶ کلاسه در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث و نصب شده است .

مدیر کل نوسازی مدارس اظهار کرد :۱۰ فضای آموزشی پیش ساخته از سوی این بنیاد تعهد شده است که انشا الله در روزهای آینده به محل های مورد نظر حمل و نصب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار