معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد:

راه اندازی و تجهیز کانون‌های حرکات اصلاحی درشهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - جلسه تبیین برنامه ها و فعالیتهای ورزشی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی و تجهیز کانون‌های حرکات اصلاحی درشهرستانهای استان تهران

در این نشست الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران باگرامیداشت هفته تربیت بدنی در سخنانی اظهار داشت: سال تحصیلی 99-98 رابا یک چشم انداز دراز مدت و با نگاه وسیع تر در راستای اجرای طرحها و برنامه‌های ورزشی و فعالیت های بدنی دانش آموزان شروع نمودیم.

او در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین و چهار استراتژی مهم فعالیتهای ورزشی سیاستهای کلی درس تربیت بدنی افزود: در برنامه ریزی‌ها باید چهار استراتژی برنامه کیفی درس تربیت بدنی، مشارکت اولیاء و خانواده‌ها، فضاها و تجهیزات ورزشی و توانمند سازی معلمان تربیت بدنی و آموزش آموزگاران پایه را در نظر گرفت تا بتوان به یک نتیجه مفید و رضایت بخش در راستای فعالیت بدنی دانش آموزان و نشاط آنها دست یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به ساماندهی فضاها و اماکن ورزشی نیز پرداخت و گفت: با توجه به شیوه نامه انتصاب مدیران ارسالی از اداره کل ،نسبت به انتصاب مدیران حائز شرایط اقدامات لازم صورت پذیرد.

حسن پور بر اهمیت حضور حداکثری دانش آموزان در کانون‌های ورزشی، راه اندازی و تجهیز کانون‌های حرکات اصلاحی در مناطق و ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه تاکید کرد.

او بیان داشت:در استفاده از کانون حرکات اصلاحی در مرحله اول باید غربالگری تمام دانش آموزان در مدارس انجام و در مرحله دوم ارجاع دانش آموزان به کانون های حرکات اصلاحی و ارائه حرکات تمرینی و ورزشی جهت اصلاح مشکل دانش آموز صورت پذیرد و در صورت نیاز ارجاع تخصصی به پزشک مرتبط صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار