میررضا شفیع پور:تجهیزواحدهای آموزشی و پژوهش سراهای شهرستانهای استان تهران به وسایل کمک آموزشی

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از توزیع تجهیزات کمک آموزشی دوره اول متوسطه در بین مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
میررضا شفیع پور:تجهیزواحدهای آموزشی و پژوهش سراهای شهرستانهای استان تهران به وسایل کمک آموزشی

میررضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: این تجهیزات کمک آموزشی که شامل کیت علوم تجربی،مولاژیک ، مولاژدو ، کیت ریاضی یک،کیت ریاضی دو ،چارت علوم تجربی و کیت کار و فناوری می باشد در بین 54 پژوهش سرا و مدرسه در سطح شهرستانهای استان تهران توزیع شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه هفده پژوهشسرا و سی و شش مدرسه در سطح شهرستانهای استان تهران مجهز به تجهیزات کمک آموزشی علوم تجربی، ریاضی و کار و فناوری گردیدند، تاکید کرد:با نیاز سنجی که از مناطق تابعه در خصوص کیفیت تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مدارس صورت گرفت در راستای توزیع عادلانه تجهیزات وبا هدف امکان استفاده حداکثری دانش آموزان بخشی از این تجهیزات در اختیار پژوهش سراها قرار گرفت .

شفیع پور تصریح کرد: بیست و شش کیت علوم تجربی یک، بیست و هفت کیت علوم تجربی دو، بیست و چهارمولاژ یک ،بیست و پنج مولاژدو، بیست و شش چارت علوم تجربی، بیست و یک کیت ریاضی یک، ده کیت ریاضی دو و سه کیت کار و فناوری دربین پژوهش‌سراها و مدارس شهرستانهای استان تهران توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار