رئیس ادارۀ انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

مشارکت در مدرسه حق والدین است

تهران (پانا) - رئیس ادارۀ انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت : برنامه های بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان درتمامی مدارس به منظور تقویت نقش آفرینی و حضور فعال خانواده در امور مدرسه اجرا خواهد شد .

کد مطلب: ۹۶۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در مدرسه حق والدین است

کوروش رومیانی رئیس ادارۀ انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت : بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار مشارکت در مدرسه حق والدین است وبا هدف تبیین نقش و جایگاه خانواده در تعالی نظام تعلیم و تربیت در شهرستانهای استان تهران برگزار می شود.

او در ادامه از مدیران مدارس در مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خواست تا با بهره گیری از ظرفیت سازمانها و نهادهای شهری، محلی و مردم این هفته رابا شکوه هر چه تمام تر برگزار کنند .

رومیانی به تبیین روز شمار هفته پیوند اولیا و مربیان که از چهار‌شنبه بیست و چهارم مهر تا سه‌شنبه سی ام مهر مهرادامه دارد پرداخت و عناوین این روز ها را به ترتیب انجمن اولیاومربیان کارکردها و نقش‌ها ، مدرسه بدون دیوار، تبلور آموزه‌های دینی، موانع و آسیب‌ها، تقویت مدرسه محوری ، اقتصاد مدرسه و توسعه منابع ، گفتمان سازی سند تحول بنیادین اعلام نمود .

رئیس ادارۀ انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر افتتاح اتاق گفتگوی اولیاء در هفته پیوند از مدیران مناطق خواست تا ترتیبی اتخاذ گردد که سی درصد از مدارس استان در این راستا اقدام نمایند و مدارس توجه ویژه ای به شناخت و بهره گیری مناسب از تخصص‌ها و مهارت‌های اولیاء در اداره امور مختلف مدرسه داشته باشند .

او همچنین اجرای برنامه‌های متمرکز در مناطق با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش، مسئولان استانی، کارشناسان و صاحب نظران ، اصحاب رسانه و اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس ، برگزاری مسابقات فیلم کوتاه، عکس، شعر، مقاله، داستان کوتاه و تشکیل نمایشگاه‌های فرهنگی را از دیگربرنامه‌های این هفته برشمرد .

رومیانی خاطرنشان کرد از روسای آموزش و پرورش و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق و واحدهای آموزشی که با اتخاذ تصمیمات موثر، نو آوری و خلاقیت در انجام فعالیتها منجر به موفقیت‌های دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی شده اند ،نیز تجلیل به عمل خواهد آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار