حجت الاسلام احمد اسدی:

خداوند اربعین را فقط برای امام حسین(ع) قرارداد

فاروج(پانا)- حجت الاسلام احمد اسدی در آیین بزرگداشت اربعین امام حسین (ع) و یاران با وفایش در دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت شهرستان فاروج با بیان عرض تسلیت و تعزیت و با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) از کتاب بهارالانوار علامه مجلسی(ره) گفت: زیارت حضرت امام حسین(ع) در اربعین، یکی از نشانه های مؤمن است و فضائل فراوانی برای ذاکری که پیاده به زیارت می رود دارد و برای هر قدمی که بر می دارد یک گناه پاک و یک توشه برای او نوشته می شود.

کد مطلب: ۹۶۲۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خداوند اربعین را فقط برای امام حسین(ع) قرارداد

وی آشکار گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در نمازهای واجب، خواندن نمازهای یومیه همراه با نوافل، انگشتر عقیق به دست راست نمودن، و خاک آلود بودن پیشانی به خاطر سجده بر زمین را از دیگر علامت های مؤمن بر شمرد.

امام جماعت و فعال فرهنگی نمونه استانی مستقر در روستای مفرنقاه شهرستان فاروج در رابطه با اهمیت تربیت نوجوان از دیدگاه نهج البلاغه امام علی(ع) اظهار داشت:قلب نوجوان مثل زمینی می ماند که آماده برای کشت و کار هر بذری است که کاشت و همان نیز برداشت شود پس مواظب باشیم که چه بذری را در قلب آنان می کاریم.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان علی اسدی، دکلمه خوانی توسط امیر محمد صاحب نسق و مداحی توسط مداحان نوجوان امیرحسین دولتیان و محسن ساده تبریان از دیگر برنامه های آیین گرامی داشت اربعین حسینی(ع) بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار