معاون اول رئیس‌جمهوری در درمانگاه ام‌القرى در نجف

حضور هلال احمر در اربعین، برای مردم جای دلگرمی است

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری و علی اصغر پیوندى، رئیس جمعیت هلال احمر از درمانگاه ام القرى جمعیت هلال احمر در نجف و روند خدمت رسانى به زائران امام حسین بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۶۲۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور هلال احمر در اربعین، برای مردم جای دلگرمی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانى جمعیت هلال احمر؛ عصر امروز بیست و هفتم مهر ۹۸ مصادف با اربعین حسینى، اسحاق جهانگیرى، معاون اول رئیس‌جمهوری همراه با علی اصغر پیوندى، رئیس جمعیت هلال احمر از روند خدمت رسانى به زائران حسینى در درمانگاه ام القرى واقع در شهر نجف، بازدید کردند.

جهانگیرى در حاشیه این بازدید گفت: جمعیت هلال احمر در همه رویدادها و حوادث حضور عالى داشته، هم در حوادثى که در ایران بوده همچون زلزله کرمانشاه و سیل امسال و هم در رویدادها و حوادث خارج از کشور همیشه حضور موثر داشته است. طى این ۵-۶ سال اخیر که توفیق داشتم در روز اربعین در این رویداد بزرگ حضور داشته باشم، یکى از جاهایى که بازدید کردم درمانگاه‌هاى جمعیت هلال احمر بوده است.

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: همانطور که مى بینیم خوشبختانه در جمعیت هلال احمر هم جوانان با انگیزه و علاقمندى در خدمت به مردم حضور دارند و هم پزشکان متخصص، دلسوز و علاقمند که در مواقعى که احساس مى کنند حضورشان سرنوشت ساز و تعیین کننده است، همکارى خوبى دارند.

وی گفت: درست است که ما با کشور عراق برادر هستیم ولى باز هم هر کشورى قوانین و مقرراتى دارد که اگر ندانیم با مشکل مواجه مى‌شویم؛ مراقبت و مدیریت سفر یک جمعیت ٣ و نیم میلیونى از یک کشور به کشور دیگر، کار بسیار سختی است. اینکه به مردم اطمینان کامل داده شود که در این کشور مراکزى مثل هلال احمر در کنارشان است و در وقت سختى، درد و ناراحتى با آنها همراهى و کمک مى کند، جاى دلگرمى براى مردم است.

جهانگیرى گفت: جمعیت هلال احمر در راهپیمایى اربعین بسیار خوب کار کرده است. کارها را باید نسبت شرایط پیش رو مدیریت و برنامه‌ریزى کنیم که ان شاالله این استعداد، توان و علاقمندى را همیشه داشته و افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار