راهیابی نمایش های بالستیک زخم وفاخته ازشیروان به جشنواره تئاترخراسان شمالی

شیروان (پانا) -نمایش های بالستیک زخم و فاخته از این شهرستان به چهاردهمین جشنواره تئاتراستان خراسان شمالی راه پیدا نمودند.

کد مطلب: ۹۶۲۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی نمایش های بالستیک زخم وفاخته ازشیروان به جشنواره تئاترخراسان شمالی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: بعد از بازبینی ۴نمایش از شیروان نمایش های " بالستیک زخم " به کارگردانی غلامرضا یوسفی و به نویسندگی پیام لاریان در بخش جشنواره و رقابتی و نمایش " فاخته " به کارگردانی ملیحه مندرجی و به نویسندگی صادق فاضلی در بخش میهمان در چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی ( بجنورد) راه یافتند .

ابراهیم عباسپور افزود: نمایش " بالستیک زخم " خشونت های پنهان و آشکار موجود در جامعه را بیان می کند که در افراد انبار و عقده می شود و روزی به مانند یک غده خطرناک، سر، باز می کند و نمایش " فاخته " به مشکلات و زندگی بخشی از افراد جامعه که به هرمافرودیت می پردازد و درون مایه ای اجتماعی دارد و یکی از مسائل روز جامعه می باشد .

وی در پایان بیان داشت : نمایش های نامبرده پس از بازبینی و نظر هیأت داوران، اساتید علیرضا صمدی شادلو، محمد شاکری و ابوالقاسم یزدانی به چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی که در آبان ماه سال جاری در بجنورد برگزار می شود راه یافتند.

لازم به یادآوری است که نمایش بالستیک زخم در بخش جشنواره و نمایش فاخته در بخش میهمان با دیگر گروه های نمایشی استان به رقابت خواهند پرداخت .

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار