بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی در شیروان

شیروان (پانا) -به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی، نمایشگاه گروهی خوشنویسی درمحل نگارستان خط این شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۶۲۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی در شیروان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج وگسترش زیبانویسی، تشویق هنرجویان و استعدادیابی جوانان خلاق و هنرمند خوشنویس دانست و گفت : این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ الی ۱۸ جهت بازدید عموم علاقه مندان در محل انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان واقع در خیابان شفای ۵ دایر می باشد .

ابراهیم عباسپور افزود: در آیین بازگشایی این نمایشگاه سید وحید میرزامحمدزاده (معاون برنامه ریزی فرمانداری )، مهدی عظیمی ( مسئول اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری )، علی رحیمی ( مسئول انجمن خوشنویسان ) و جمعی از هنرمندان نمایشگاه خوشنویسی در شیروان حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با ۶۵ اثر از ابعاد ۳۰ ×۲۰ تا ۱۰۰ ×۵۰ توسط ۱۸ هنرمند خوشنویس شیروانی به نمایش گذاشته شده بیان داشت : آثار با خط نستعلیق و ثلث می باشند که در قالب چلیپا ، قطعه نویسی ، سیاه مشق و کتابت تا کتیبه به رشته تحریر در آمده اند .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان خاطر نشان کرد : در پایان افتتاحیه نمایشگاه از سوی این اداره از طیبه عصمتی رتبه برتر طراحی پوستر کشور در هفته خوشنویسی سال ۹۷ ، محمدمحمدنژاد (مسن ترین ) و مهتاب نیرومند (خردسال ترین ) عضو انجمن و همچنین از علی رحیمی مدیر انجمن خوشنویسان شیروان توسط اداره و هنرجویان انجمن تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار