افتتاح موج جدید رادیو یزد

یزد(پانا) - استاندار یزد موج جدید رادیو استان را افتتاح کرد تا از این پس مردم و علاقه‌مندان بتوانند رادیو یزد را از موج ‌‌‌AM ردیف ۷۴۷ کیلو هرتز دریافت کنند.

کد مطلب: ۹۶۲۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح موج جدید رادیو یزد

"محمدعلی طالبی" در این مراسم رادیو یزد را یکی از افتخارات مرکز صدا و سیمای استان دانست که با برجستگی ها، موفقیت ها و کسب رتبه های بسیار خوب در سال های گذشته در جشنواره های مختلف سازمان صدا و سیما، نشان داده که اقدامات و فعالیت‌های خوبی را در راستای برنامه سازی و همچنین ارتباط خوب با مخاطبان و مردم عزیز استان داشته است.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: آنچه برای ما دارای اهمیت بود اینکه همه نقاط استان از پوشش حداکثری و گسترده رادیو یزد بهره مند شوند زیرا قبلا برخی نارضایتی ها را در این رابطه در مناطق دور افتاده استان داشتیم و شاهد مطالباتی از طرف مردمی بودیم که به نوعی علاقه‌مند بودند از امکان شنیدن رادیو یزد استفاده کنند.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: خوشبختانه با تدبیر و سرمایه‌گذاری که انجام گرفت و مدیریت خوب مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، این نقیصه برطرف شد و امروز با افتتاح موج جدید رادیو یزد، این امکان وجود دارد تا همه مردم استان از شنیدن برنامه‌های خوب این مرکز بهره‌مند شوند و سطح اعتماد مردم استان های همجوار نیز در ترجیح شنیدن برنامه‌های رادیویی یزد، ‌گسترده تر گردد.
"طالبی" در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با استفاده از برنامه‌های خوب رادیو، ارتباط بهتر و بیشتر با شهروندان و مردم استان برقرار و زمینه‌های شنیدن صدای مردم عزیز استان و مطالبات آنها در موضوعات مختلف فراهم شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ‌نیز در این مراسم با اشاره به تغییر فرکانس رادیو یزد از موج AM ردیف ۱۰۳۵ کیلو هرتز به ردیف ۷۴۷ کیلو هرتز، گفت: با کاهش فرکانس رادیو یزد، طول موج بیشتر شده و مشکل دریافت فرکانس در شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و بهاباد رفع می گردد و نقاط کور استان نیز تقویت می‌شود.
"‌احمد پهلوانیان" ‌ادامه داد: افزایش موج مقرون به‌صرفه‌ترین راه برای افزایش ضریب نفوذ رادیو یزد ‌است و بعد از تغییر فرکانس شاهد دریافت بهتر رادیو در تمام مناطق استان خواهیم بود.
پهلوانیان در پایان خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی و ‌اطلاع رسانی موج جدید رادیو یزد، شماره تماس رادیو نیز به ۳۷۴۷ و شماره پیامک به ۳۰۰۰۰۳۷۴۷ تغییر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار