پزشکیان: با ادامه روند 40 سال اخیر تغییر ممکن نیست

به شعارهایی که در انقلاب می دادیم، عمل کردیم؟

تهران (پانا) - نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی معتقد است که با ادامه روند 40 ساله اخیر نمی‌توان در منطقه به مقام اول دست یابد.

کد مطلب: ۹۶۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پزشکیان: با ادامه روند 40 سال اخیر تغییر ممکن نیست

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در همایش نهضت عاشورا و نقش آن در حرکت‌های اصلاح‌طلبانه اظهار کرد: «اگر هر فردی به دنبال برطرف کردن عیب‌های خود باشد، تمامی مشکلات حل می‌شود. مشکل اینجا است که ما خودمان را ول کرده‌ایم و به دنبال نقد دیگران هستیم. اگر ما در منطقه اول نشدیم، به این دلیل است که حرفی را زده و به آن عمل نکرده‌ایم و چون موفق نشده‌ایم به زمین و زمان بد و بیراه می‌گوییم.»

او با بیان اینکه «اگر حرفی را بزنیم و به آن عمل نکنیم، در روز قیامت در مورد آن حرف از ما سوال می‌شود و مسئول هستیم»، تاکید کرد: «خداوند کسانی را که مدعی هستند، ایمان آورده‌اند به حال خود رها نمی‌کند. ما مدعی هستیم که راه، دین و مذهب ما بهترین است، اما باید دید آیا در جامعه نیز بهترین هستیم؟ آیا به شعارهایی که در انقلاب می دادیم، عمل کردیم؟»

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: «نماینده، مدیر یا مسئول هستیم و شعار می‌دهیم، اما عمل نمی‌کنیم و در مجلس امام حسین(ع) می‌نشینیم و برای او گریه می‌کنیم اما هر کاری که خواستیم انجام می‌دهیم. اگر حرفی می‌زنید به آن عمل کنید و حتی سر دشمنان هم کلاه نگذارید. کسانی پیمان خود را با امام حسین(ع) شکستند که خودشان به ایشان نامه نوشته و او را دعوت کرده بودند.»

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه «اصلاح‌طلبی به معنی تغییر است»، خاطرنشان کرد: «برای ایجاد تغییر در جامعه باید رفتار خودمان، اهداف و نگاهمان را نیز اصلاح کنیم.»

او همچنین متذکر شد: «اگر قرار بود با روندی که ۴۰ سال در پیش گرفته‌ایم، در منطقه اول شویم تا به حال شده بودیم، با ادامه این روند تغییر ممکن نیست.»

بر اساس این گزارش، همایش نهضت عاشورا و نقش آن در حرکت‌های اصلاح‌طلبانه به همت انجمن اسلامی معلمان تبریز در تالار لعل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار