مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش: تقویت مراکز رفاهی و درمانی از برنامه‌های حوزه پشتیبانی است

تهران (پانا) - مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد برنامه‌های رفاهی آموزش و پرورش با محوریت ارتقای منزلت اجتماعی معلمان دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش: تقویت مراکز رفاهی و درمانی از برنامه‌های حوزه پشتیبانی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، گودرز کریمی‌فر در جلسه روسا و معاونین پشتیبانی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان همدان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استانبرگزار شد افزود: در حوزه پشتیبانی شعار ها، سیاست‌ها و اهداف با محوریت معیشت، مسکن و درمان دنبال می‌شود.

کریمی‌فر با بیان اینکه رسالت اصلی تعلیم و تربیت پرورش دانش‌آموزان است، اشاره کرد: حوزه پشتیبانی و توسعه منابع به دنبال ارتقای سطح رفاه فرهنگیان به عنوان عناصر اصلی تعلیم و تربیت است.

او با اشاره به ساماندهی نظامنامه رفاهی فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت مراکز رفاهی و درمانی از برنامه‌های حوزه پشتیبانی است و در این راستا برنامه‌های هدفمندی با رویکرد کاهش هزینه‌ها دنبال می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین از راه اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی خبر داد و اشاره کرد: این باشگاه‌ها برای کسانی است که محصول تعلیم تربیت هستند و استفاده از تجارب آنها بسیار حائز اهمیت است. تلاش می‌کنیم تا پایان دولت این باشگاه‌ها در استان‌ها راه‌اندازی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار