اللهیارترکمن: اقتصاد آموزش و پرورش بر اساس الگوهای کاربردی دنبال می‌شود

تهران (پانا) -معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که اقتصاد آموزش و پرورش بر اساس الگوهای کاربردی دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۲۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اللهیارترکمن: اقتصاد آموزش و پرورش بر اساس الگوهای کاربردی دنبال می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، علی اللهیار ترکمن در جلسه روسا و معاونین پشتیبانی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان همدان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد با تاکید بر اهمیت بسترسازی برای رفاه فرهنگیان گفت: نگاه به رفاه فرهنگیان باید توسعه‌محور و متناسب با شرایط منطقه‌ای باشد.

اللهیار ترکمن با بیان این که آموزش و پرورش اولویت اصلی جامعه است، افزود: باید تلاش کنیم این جایگاه حفظ و تقویت شود.

او گفت: ظرفیت‌های آموزش و پرورش در حوزه پشتییانی باید به گونه‌ای مدیریت و هدایت شود که رفاه فرهنگیان را به دنبال داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به اینکه برنامه‌های حوزه پشتیبانی دارای ریشه اقتصادی است، افزود: تلاش‌ها و اقدامات در این حوزه باید براساس الگوهای کاربردی توسعه دنبال شود.

اللهیار ترکمن افزود: در این زمینه باید به دنبال الگوهای توسعه منطقه‌ای باشیم. توجه به اقتصاد آموزش و پرورش با ارائه الگوی کاربردی از اقتصاد و مولد سرمایه دنبال می‌شود.

در این جلسه که جمعی از شورای معاونان آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این حوزه ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار