حاجی میرزایی در استان گلستان :

کارتعمیر همه مدارس آسیب دیده به پایان رسیده است

گرگان(پانا) - وزیر آموزش و پرورش در گلستان: کار تعمیر همه مدارس آسیب دیده پایان یافت و برای کلیه دانش آموزان سیل زده کلاس مناسب فراهم شده است.

کد مطلب: ۹۶۲۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کارتعمیر همه مدارس آسیب  دیده به پایان رسیده است

صبح امروز ۲۵ مهر ماه ۹۸ وزیر آموزش و پرورش در آیین بهره برداری از مدارس آسیب دیده از سیل، برچیدن مدارس خشتی- گلی و جمع آوری بخاری های نفتی غیر استاندارد گلستان که در دبیرستان ایرانشهر گرگان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: تعمیر همه مدارسی که در سیل آسیب دیدند و نیازمند تعمیر بودند، پایان یافت.

محسن حاجی میرزایی افزود: کار ساخت مدارس زیر سه کلاس تمام شد و احداث مدارس با ۳کلاس بیشتر تا پایان امسال و مهر ۱۳۹۹ به پایان می رسد و کلاس مناسب برای همه دانش آموزان سیل زده فراهم شده است.

محسن حاجی میرزایی گفت:یکی از مهم ترین اهداف ما ایمن سازی مدارس است.

وی افزود:بیش از 70% مدارس ما واجداستاندار های لازم است و از نظر ایمنی مدارس خوبی است.اما همچنان 30% از مدارس ما نیازمند مقاوم‌سازی است.

حاجی میرزایی ادامه داد:ما جهت تجهیز مدارس‌مان نیازمند این هستیم که از کمک خیران استفاده کنیم.

و ادامه داد:روز گذشته نیز در جلسه ایی که در تهران برگزار شد،خیرین بزرگوار پنجاه هزار میلیارد ریال جهت تجهیز مدارس تعهد کرده و دولت هم معادل همان مبلغ را جهت این امر پرداخت خواهد کرد .

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود ۱۰۰هزار معلم برای سال تحصیلی امسال گفت: باتوجه به اینکه۱۵ میلیون و۱۴۰ هزار دانش آموز در ۱۱۰ هزار کلاس آموزش می‌بینند ، این کمبود نیرو با تاخیر در بازنشستگی معلمانی که قانون اجازه می‌داد و به‌کارگیری یک سوم وقت دیگر بازنشستگان، استفاده از حق التدریسی‌ها و اضافه کاری معلمان رسمی جبران شد.
محسن حاجی میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: آیین‌نامه تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی در دولت به تصویب رسید و تا پایان برنامه متناسب با نیاز مناطق شناسایی و جذب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار