مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهیندژ:

توجه به تشکل های دانش آموزی دانش آموزان را در زمینه های اجتماعی آینده بیمه می کند

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهیندژ توجه به تشکل های دانش آموزی را بیمه دانش آموزان در زمینه های اجتماعی آینده دانست.

کد مطلب: ۹۶۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تشکل های دانش آموزی دانش آموزان را در زمینه های اجتماعی آینده بیمه می کند

سیاوش اسعدی درآیین تجلیل از دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی شاهین دژ که در اردوی ملی پیشتازان کشور رتبه دوم را کسب کرده بودند با تأکید بر توجه به فعالیت های تشکل های دانش آموزی گفت: مهارت آموزی و به خصوص تربیت اجتماعی دانش آموزان نکته مهم نظان تعلیم و تربیت است که تشکل های دانش آموزی و به خصوص سازمان دانش آموزی در توجه به این مهم راه بسیار خوبی را در پیش گرفته و در واقع اینده اجتماعی دانش آموزان را بیمه کرده است.

وی در خصوص کسب مقام دوم کشوری دانش اموزان شاهین دژی در نهمین دوره اردوی ملی نیز گفت: امسال با تلاش مربیان پیشتاز و دانش اموزان پیشتاز و همچنین حمایت های سازمان دانش اموزی گروه هفت نفره دانش اموزان پیشتاز پسر شهرستان شاهین دژ توانستند رتبه دوم کشور در بخش امداد و نجات را به دست بیاورند و برترین مقام پسران استان اذربایجان غربی را کسب کنند.

اسعدی گفت: برای تحقق این مهم مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و مدیران و مربیان در قالب یک تیم برنامه ریز یاری رسان دانش آموزان بودند که از زحمات همه این عزیزان قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: کسب رتبه دوم در بین 740 منطقه کشور نشان از مهارت ویژه دانش آموزان شاهیندژی در آیتم های مختلف اردوی تشکیلاتی دارد؛ امسال نیز برنامه ریزی های خوبی برای آموزش دانش آموزان در راستای تحقق ساحت های 6 گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول داریم که با تلاش مربیان تلاشگر این مهم را محقق خواهیم ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار