رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشریح کرد:

اهم فعالیت‌های اداره انجمن اولیا و مربیان همزمان با آغاز هفته پیوند

کرمانشاه (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان همزمان با آغاز هفته پیوند (از24 تا30 تا مهرماه) اهم برنامه‌های این اداره در ایام مذکور را تشریح نمود.

کد مطلب: ۹۶۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اهم فعالیت‌های اداره انجمن اولیا و مربیان همزمان با آغاز هفته پیوند

فرهاد محمدی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شعار هفته پیوند اولیا و مربیان سال تحصیلی99- 1398 به "مشارکت در مدرسه حق والدین است" نام‌گذاری شده‌ است، عناوین روزهای هفته پیوند اولیا و مربیان به شرح ذیل اعلام نمود.

چهارشنبه 24مهر98: انجمن اولیا و مربیان؛کارکردها و نقش‌ها

پنج‌شنبه 25 مهر98: انجمن اولیا و مربیان؛ مدرسه بدون دیوار

جمعه 26 مهر98: انجمن اولیا و مربیان؛ تبلور آموزه‌های دینی

شنبه 27 مهر98 : انجمن اولیا و مربیان؛ موانع و آسیب‌ها

یک‌شنبه 28 مهر 98: انجمن اولیا و مربیان؛ تقویت مدرسه محوری

دوشنبه 29 مهر 98: انجمن اولیا و مربیان؛ اقتصاد مدرسه و توسعه منابع

سه‌شنبه30 مهر98: انجمن اولیا و مربیان؛ گفتمان سازی سند تحول بنیادین

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در ایام هفته پیوند ضمن برپایی مراسم مذکور در کلیه مدارس، مراسم نمادین بزرگداشت هفته پیوند در کلیه مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان منعقد می‌گردد و مراسم استانی نیز با حضور اعضای شوراهای انجمن‌های اولیا و مربیان نواحی، اعضای شورای استان، رؤسای انجمن‌های اولیا و مربیان، مدرسان آموزش خانواده مشاوران مراکز پیوند، پیمانکاران حمل و نقل دانش‌آموزی و با سخنرانی مسؤولین استانی در روز 29 مهرماه در تالار شهید بهشتی ناحیه سه کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمدی از رونمایی اتاق گفتگوی اولیا در 30 درصد مدارس استان خبر داد و عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده امسال بیش از 700 مدرسه در استان کرمانشاه دارای اتاق اولیا می‌باشند.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان یکی دیگر از برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان در این هفته را تقدیر از انجمن‌های برتر سال گذشته عنوان کرد و در این رابطه از 10 درصد مدارس دارای انجمن(260 انجمن برتر) بر اساس ارزیابی‌ها و شاخص‌ها انجمن در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جمعه 26 مهر به عنوان روز انجمن اولیا و مربیان، تبلور آموزه‌های دینی نام‌گذاری شده است و با توجه به جایگاه و نقش ائمه جمعه در آگاهی بخشی به جامعه جهت تبیین ایام هفته پیوند و مشارکت اولیا در امور مدرسه از مکاتبه با دفاتر ائمه جمعه استان به خصوص با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خبر داد.

رئیس اداره انجمن و اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان در پایان گفت: برنامه‌های نمادین هفته پیوند در کلیه شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار