برگزاری مراسم روزجهانی غذا درشهر قدس

شهر قدس (پانا)- مراسم روز جهانی غذا با حضور معاون آموزش ابتدایی و کارشناس سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش شهر قدس در آموزشگاه دانش نیا منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم روزجهانی غذا درشهر قدس

در این مراسم که با توجه به شعاراصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت و با هدف آشنا نمودن دانش آموزان با غذ‌اهای سالم در آموزشگاه دانش نیا شهر قدس برگزار شد،سرونازسروی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرقدس درسخنانی درزمینه غذا و اهمیت غذای سالم برای دانش آموزان مواردی رابیان کرد.

سپس مرضیه محمدی کارشناس سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهر قدس نیز در سخنانی اظهار داشت: روز جهانی غذا امسال با تاکید بر شعار سال ۲۰۱۹ سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد با عنوان رفتار ما آینده ما را می سازد رژیم غذایی سالم برای دنیای بدون گرسنگی برگزار می شود.

اوعنوان کرد: ویژه برنامه‌های سراسری در مدارس شهر قدس به مناسبت روز جهانی غذا با عنوان ملی اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت اجرا می شود.

بنی ساعدی کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرقدس هم در مورد روزغذا و سوء تغذیه و جلوگیری از عادات نادرست غذاییسخن گفت وسپس مربی بهداشت آموزشگاه دانش نیا در مورد همایش روز جهانی غذا هماهنگی‌ها و برنامه ریزی مسابقه آشپزی و غذای سالم گزارشی ارائه داد.

در ادامه برنامه همکاران و مهمانان از نمایشگاه غذای سالم مدرسه بازدید به عمل آوردند و همه مدعوین در انجمن هرروز یک زباله ازروی زمین بردار که توسط مدیر واحد بهداشت در مدرسه تأسیس شده بود عضو افتخاری شدند وروی بنر انجمن امضاء نمودند.

شانزدهم اکتبر برابر با بیست و چهارم مهر ماه روز جهانی غذا نامگذاری شده است .

/خبرنگار:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار