همکاری نوید محمدزاده با هومن سیدی در یک سریال نمایش خانگی

تهران (پانا) - سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولتشاهی برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۱۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری نوید محمدزاده با هومن سیدی در یک سریال نمایش خانگی

«قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی از سریال های شبکه نمایش خانگی است. قورباغه نخستین سریال هومن سیدی است.او قبلا فیلم های سینمایی موفقی نظیر مغز های کوچک زنگ زده را در کارنامه خود دارد.

قسمت هایی از این سریال بنا به داستان آن در خارج از کشور فیلمبرداری شده اند.

هومن سیدی نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و هومن سیدی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده اند.

پیش از این خبر ساخت فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» از این کارگردان اعلام شده بود که پس از این سریال ساخته خواهد شد.

«قورباغه» مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند و نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد.

زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است. این دو قصد دارند برای اولین بار در ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با یکدیگر همکاری کنند.

این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و به گفته بسیاری با توجه به حضور سیدی و محمدزاده باید منتظر مجموعه جذابی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار