برتری طرح دانش آموز هرمزگانی در جشنواره ملی دانش آموزی فناوری نانو کشور

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از برتری طرح دانش آموز هرمزگانی در جشنواره ملی دانش آموزی فناوری نانو خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برتری طرح دانش آموز هرمزگانی در جشنواره ملی دانش آموزی فناوری نانو کشور

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ محمد قویدل با بیان اینکه جشنواره ملی فناوری نانو با هدف تحقیق، پژوهش و کسب تجربه در راستای تکنولوژی نانو هر ساله در مهر ماه برگزار می گردد، اظهار داشت: امسال هم این جشنواره در چهار محور ایده پردازی، دست سازه، نقاشی و داستان در حوزه های سلامت وبهداشت،پزشکی و مواد غذایی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: 256 طرح اولیه از سراسر کشور به این جشنواره ارائه شد که در ادامه 90 طرح به مرحله دوم داوری راه یافتند و در ادامه از میان این تعداد، 31 طرح منتخب به مرحله نهائی جهت ارائه در نمایشگاه مستقر در نمایشگاه بین المللی تهران که از تاریخ 18 لغایت 21 مهرماه برگزار شد، راه یافتند .

این مسئول گفت: سهم استان هرمزگان در مرحله نهائی 5 طرح بوده که 3 طرح از ناحیه یک بندرعباس و 2 طرح از ناحیه دو بندرعباس بوده و دانش آموزان با ارائه چهار روزه طرح خود برای بازدیدکنندگان و داوران توانستند رتبه نخست این جشنواره را کسب کنند.

قویدل عنوان کرد: عسل پاژنگ عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید قاسمی ناحیه یک بندرعباس و دانش آموز پایه پنجم از دبستان شاهد ناحیه یک توانست رتبه نخست این جشنواره را کسب کند.

معاون آمورش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان ساخت: دانش آموزان هرمزگان در المپیاد نانو سه مدال (یک طلا و دو برنز)،مسابقات ملی توانمند نانو دو رتبه (اول و چهارم) کسب نموده و با احتساب این رتبه دانش آموزان هرمزگانی، جمع رتبه های استان در مسابقات و جشنواره های نانو کشور به عدد 6 رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار