معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

بیش از یک هزار و 150 قلم کالای غیرمصرفی در مدارس استان توزیع شد

بوشهر(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک هزار و 150 قلم کالای غیرمصرفی در مدارس استان توزیع شد.

کد مطلب: ۹۶۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از یک هزار و 150 قلم کالای غیرمصرفی در مدارس استان توزیع شد

غلامرضا دانش فر با اشاره به توزیع اقلام غیرمصرفی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بیان داشت : همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک هزار و 150 قلم کالای غیرمصرفی شامل بخاری تابشی، رایانه،کولر، چاپگر چهارکاره و چاپگر حرفه ای در سراسر استان توزیع شد.

وی به ذکر توزیع وسایل گرامایشی و سرمایشی لازم در مدارس پرداخت و افزود: برای مرتفع ساختن مشکلات گرمایشی و سرمایشی 147 کولر و 660 بخاری تابشی بین مدارس در شهرستان ها و مناطق توزیع شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: توزیع کالاهای غیرمصرفی در سه بخش مراکز هسته مشاوره، مدارس کمتر برخوردار و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق صورت گرفته است.

دانش فر تصریح کرد: از مجموع کالاهای غیرمصرفی توزیع شده در استان سهم مدارس 845 و مراکز هسته مشاوره 82 مورد بوده است.

وی در تشریح سهم توزیعی مدارس گفت: از این تعداد اقلام، جم93 قلم، گناوه و دلوار هر کدام بطور جداگانه 79 قلم، بوشهر و آبپخش هر کدام 78 قلم، دیر 62 قلم، دشتی، کنگان، دیلم و ریگ هرکدام 55 قلم، بوشهر و سعدآباد 66 قلم، تنگستان 65 قلم، بردخون 41 قلم، عسلویه 42 قلم، شبانکاره 52 قلم و دشتستان 55 قلم بهره مند شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان افزود: سهم مراکز مشاوره بوشهر، تنگستان، دشتستان، جم، عسلویه، دیر، گناوه، دشتی، کنگان، دیلم، بردخون و دلوار از اقلام غیرمصرف هر کدام پنج عدد و سهم مناطق کاکی، ریگ و آبپخش چهار مورد بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار