مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در همایش مدیران منطقه جناح :

موفقیت آموزش و پرورش مرهون تلاش های معلمان است

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان موفقیت آموزش و پرورش را حاصل تلاش معلمان دانست و گفت: این موفقیت ها بدون مجاهدت معلمان در سنگر تعلیم و تربیت امکان پذیر نیست.

کد مطلب: ۹۶۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت آموزش و پرورش مرهون تلاش های معلمان است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح ؛مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور در همایش مدیران مدارس منطقه که در تالار فاروق عباسی جناح با حضور فرماندار شهرستان بستک و جمعی از مسوولان برگزار می شد، اظهار داشت :وضعیت کیفی آموزش و پرورش و رتبه های برتر کنکور همچون پزشکی در منطقه جناح بالاتر از نسبت استان و نیز به نسبت خود منطقه است که این امر نشان از تلاش های بی وقفه ی مدیران ، معلمان و مجموعهآموزش و پرورش منطقه است .

موسی دادی زاده سرخایی با اشاره به اهمیت پوشش تحصیلی در توسعه آموزش و پرورش، اضافه کرد :هیچ دانش آموزی نباید به هر دلیلی از تحصیل باز بماند و در این راستا نسبت به شناسایی و جذب تارکان تحصیل در مدارس و همچنین کسانی که اقدام به ثبت نام نکرده اند را به طور جد پیگیری و جهت بازگرداندن این دانش آموزان به مدارس تلاش شود.

وی موفقیت در آموزش و پرورش را از آن مدیران و معلمان تلاشگر و دلسوز دانست و در ادامه خاطرنشان کرد :به دست آوردن 200 رتبه و مقام برتر کشوری در حوزه آموزشی و تربیتی و موفقیت های درخشان در زمینه های مختلف موجب ارتقای رتبه استان در عرصه ملی نسبت به سال های قبل شده است و این امر در سایه همت همه خدمتگزاران تعلیم و تربیت هرمزگان بدست آمده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همراهی سه عنصر دانش آموز ، خانواده و جامعه با آموزش و پرورش را اساسی ترین پایه موفقیت عنوان کرده و ابراز داشت : ما باید آنچنان در زمینه توسعه و اهمیت آموزش و پرورش کار کنیم که اولیا و دانش آموزان، اولویت خود را تحصیل و علم آموزی بدانند و در این صورت بخش عمده ای از رسالت خود را جامعه عمل پوشانده ایم .

موسی دادی زاده سرخائی افزود : تربیت انسان تمام ساحتی از مهمترین اهداف و رسالت های نطام تعلیم و تربیت کشور مبتنی بر سند تحول بنیادین و رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است تا در نهایت یک دانش آموز سالم، با اخلاق، فعال و دانشمند را پرورش دهیم .

این مقام مسئول در باب فرهنگ کار و کار آفرینی در مدارس خاطر نشان کرد: داشتن الگو ،شناخت افراد موفق،ریسک پذیری ،خلاقیت و نوآوری را از ارکان مهم کار آفرینی است که باید در دانش آموزان توسعه یابد تا در آینده علاوه بر موفقیت در زمینه کاری، دیگران را نیز جذب عرصه فعالیت شغلی خود نمایند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان کار اصلی مشاوران مدارس را ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای تحصیل و زندگی بهتر و سوق دادن به حیاط طیبه عنوان کرده و در ادامه برای موفقیت در کنکور سراسری افزود: توجه و استفاده بهینه از قرائت خانه ها و خیرین علمی نتایج بسیار خوبی در نتایج کنکور خواهد داشت و استفاده از این دو عامل مهم متضمن موفقیت دانش آموزان در این زمینه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار